sâmbătă, 9 septembrie 2006

Am infipt laleua-n ou (post deosebit de neserios)

Las asa titlul, desi ar fi trebuit sa fie laleaua. Well. Boala grea si veche. In clasele primare n-am mai putut de premianta I ce-am fost, dar stiu ca am scrintit-o la o dictare in clasa intii, nu cunosc in ce trimestru, oricum pe vremea cind invatam sa scriem si sa despartim in silabe, chestii din astea. Poate ca invatatoarea mea era bine pregatita, cert e ca dictarea ei si-a atins tinta. Eu. Am scris cuvinte ca lalea-leaua, lalelelele, etc. Citeam aseara in La capcaunii veseli* de Daniel Pennac nu stiu ce cu ouale fierte si mi-am zis ca e o greseala de tipar, logic, ce altceva putea fi... doar n-am sa cred ca faptul ca eu am articulat probabil mereu oualele si am si pronuntat asa ar putea fi eronat.
Daca tot sint la marturisiri, folosesc forma inexistenta a infinge si capsuna are pluralul capsuni (la mine). N-am de gand sa scriu (tot fara copyright) nicio si niciun. Mai fac unele dezacorduri, pe care le trec nonsalant cu vederea.
Ei, cu toate astea, mai multe persoane mi-au spus ca as fi perfectionista.
Poate ca sint.
Nu mai departe de simbata trecuta am cumparat


, care sint mai scumpe decit produsele aprox similare si mai scumpe**. A, si arata foarte bine, parerea mea, dar nu sint cine stie ce delicioase. Pardon, nu-s rele, dar ma asteptam la cu totul altceva.
Asa ca dupa dezamagirea de la deschiderea marisoarei doze, m-am apucat de sortat. Alea cu crema ciocolatie nu-s asa de bunute, dar primele din stinga sus sint un fel de pricomigdale si sint bestiale. Am avut mult de furca cu rasucitul dozei pentru a selecta prajituricile care ma interesau. Pina acum am eradicat doua soiuri, dupa preferate au urmat cele din prim plan, acceptabile totusi.
Aceeasi lupta extraordinara am dus-o si acum o luna cind am achizionat o punga de vreun sfert de kil cu "delicatese turcesti". Multe chestii necunoscute pe linga unele poate deja vreodata consumate, oricum super bune. Sint fana declarata a porumbului-boabe prajit, a nautului, a semintelor (logic) (si imi fac degetele megavarza de la tonele de sare pe care le toarna turcii in pungile astea), nu ma omor dupa fistic si dupa alunele macadamia. Si cred ca mai erau si alte soiuri pentru care ar trebui sa ma documentez intens inainte de-a scrie despre ele. Oricum, ce voiam sa precizez e ca intii au murit porumbii, apoi nautii, apoi semintsele samd. Iar la urma au ramas niste specii pricajite care nu m-au incintat de nici un color (erau cam pietroase, parerea mea) si dupa vreo doua saptamini de zacut pe masa, le-am matrasit.
Ok, m-am cam plictisit. Nu-mi place noul dizain al teroristei. Voiam sa mergem azi la cimitir si iar n-am ajuns, ghinion. In afara de Fluturi in burta (Schmetterlinge in Bauch), care e un serial dragutel si stupizel, numai bun de week-end, restul cu sfirsitul lumii si vrajitoare si meteoriti si superman care e ca un fel de Iisus (fiindca l-a chemat pe tata-so si asta a aparut in forma de lumina de neon) si demonitse imbracate-n sutien, mi se pare totul atiiiiit de fascinant incit s-ar putea sa adorm extrem de devreme. In plus, de marti reincep Nevestele dezesperate, dar, ce noroc, la aceeasi ora cu Gilmore Girls pe alt program, or noi ne uitam la asta din urma.
Si la urma, am primit ieri 11 trandafiri, fapt care m-a facut in paranoia mea sa ma intreb ce nebunie a facut P. de aduce flori ziua-n amiaza mare, fara motiv ca sa zic asa.
Noapte buna.
Casa de piatra Alinei si lui Dorin si lui varu-meu Manuel si neveste-sii Ionela!

*cu putin noroc, in curind pe micile ecrane o noua falsa cronica
** eroare neuronala neintentionata; la recitirea postului am izbucnit extrem in ris, asa ca am preferat sa ramin la forma asta

5 comentarii:

  1. foaret interesant ritualul tau de a manca dulciurile.. delicatesele.. nici nu stiu cum s ale numesc. am constatat ca toate femeile au un ritual in a manca ceva ce le place foarte mult.exemplu personal: rafaello. bomboanele alea minunate invelite in mai multe straturi albe si pufoase, cremoase si cu migdale.. miammmm!! mai intai manac meticulos primul strat, apoi le desfac pentru a manca crema aia alba care se topeste in gura apoi manac foiestajul si la sfarsit "cireasa de pe tort" aka "migdala". delicios!!! si fascinant in acelasi timp. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi, Vio, nu poti arunca incoace (cu grija, sa nu-mi spargi capul :D) un borcan din ala din poza, cu Mini voglie? ceva de genul asta am vazut si aici, dar la la punga si vreau sa le compar.. sa vad care-s mai bune... :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, daca mi-ar fi placut toate la fel de mult, rontaiam pina ma lua cu rau. Ceea ce se intimpla la Rafaello si la Coffee Break sau cam asa ceva, care-s umplute cu espresso parca, iar de tiramisu nu mai zic, dispar fulgerator!
    Nu sint deloc "o doamna" cind vine vorba de mincare, indicat e sa fiu singura, ca sa pot sa infulec in voie.
    Nu ca as sti cind sint o doamna. (Expresia asta a cam facut destula cariera...)

    Oana, ori mergi pe opinia mea ca pricomigdalele rulz si-s alea din stinga sus, ori le dezgusti pe barba ta. Ca oricum nu musai avem aceleasi gusturi la dulciuri. Pofta buna oricum!
    Cind ma gindesc ca ai sansa sa servesti tiramisu de la mama lui, ma ia c-un lesin la stomaaac...

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ca as vrea sa-ti fac in ciuda... dar daca iti zic ca inca mai am in frigider(nu pentru mult timp, fireste :D), o cutie de tiramisu(nu plina, se intelege!), iti fac cumva pofta? :)
    pricomigdalele nu prea stiu ce-s... :) dar sunt si imi plac o gama variata de biscuiti/prajiturele cu tot felul de ciocolata, creme, etc, etc.. la asta trebuie sa recunosc, desi nu-mi place, ca dulciurile italienilor sunt in general, mai bune decat ale noastre.. adica alea de calitate, ca sunt giorse si la ei, dar pe acelea n-am avut tupeul sa le testez...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce am consumat partida de ras, am ramas perplex in fata cu dezastrul financiar rezultat din incercarea de a construi situatia descrisa de tine cu preturile mai mari si mai mari.
    Altfel, remarc cu usurare ca dublarea silabelor scurte cu rezonanta speciala nu are doar farmec, ci si aderenti, m-am linistit si mi-am taiat-o de pe lista pacatelor capitale. Vorbind de liste, in afara de pofta, cu postul asta mi-am facut si un shopping list; pentru ca una e sa spui, alta e sa spui asa (cum scrii aici).

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog