marți, 5 septembrie 2006

Kit fara prelungitor

Simbata seara televizorul deschis, ceva emisiune in felul ei amuzanta, dar nu exagerat, cu diverse scenete, scenarii preluate din bancuri (inclusiv bancuri cunoscute la nivel mmm international, ca sa nu zic mondial, ca adica daca le-am auzit si in .ro si in .de nu inseamna automat ca le stie chiar toata lumea).
Un barbat intr-o camera asculta radio. Asereje. Incepe sa danseze. Apoi se razgindeste, schimba pe ceva gen What a wonderful world. O piesa potrivita. Aranjeaza linga veioza o scrisoare pe care se vede Pentru sotia mea. In acelasi timp cadrul se largeste si in cimpul vizual apare un pistol.
Barbatul ia pistolul, il intoarce pe toate partile, il studiaza, il tine intr-o mina, in timp ce cu cealalta scoate dintr-un buzunar instructiunile de folosire. Citeste si purcede la treaba, incarca pistolul, se uita speriat la lume... si se impusca in gura. Se ineaca, era un pistol cu apa.
Se uita descumpanit in jur, vede un cirlig in tavan, cauta in geanta o funie, da sa urce pe pat, se descalta, se lupta cu cirligul, atirna latul, isi baga capul si cade. La aterizare da cu capul de coltul unei noptiere, se umple de singe pe frunte, se ridica, nu-si pierde speranta. Fereastra. Se uita, camera e destul de sus, sanse minime sa nu reuseasca. Se agata cu incrincenare de miner si trage cu incredere, dupa care ramine cu el in mina. Reuseste totusi sa deschida geamul in partea de sus, dar slabe sanse sa incapa pe acolo, desi se straduieste optimist si se mai alege cu o portie de julituri pe laterala (:-) ), menite a completa look-ul deja mirific cauzat de benchiul boghet din frunte.
Evident suferind, intra in baie. Cada! De-a dreptul fericit da drumul la apa. S-a umplut pina la jumatate, da sa intre, e clocotita, face niste grimase de toti banii. Iese si vede foenul. Evrika! Se baga in cada, nemaitinind cont de temperatura apei, trage de foen, aparatul iese din priza. Prea scurt firul.
Bate cineva la usa, barbatul deschide si aproape ca isi vede imaginea in oglinda : un altul, ceva mai slab, avind atirnata o funie de git si cu un foen in mina, care-l intreaba : Nu va suparati, nu aveti un prelungitor?

Un comentariu:

  1. :)) de fapt ar fi trebuit sa spun 'saracii de ei, nici macar sinuciderea nu le iese'.. ca daca n-ar fi avut probleme grave, nu s-ar fi apucat de asa o trebusoara, nu? dar, dupa ziua total nebuna pe care am avut-o, singura mea reactie la post a fost.. sa rad cu lacrimi.. pe bune.. mi s-au parut stupide incercarile lor, cand sunt atatea care au efect garantat.. ei, nu le-am incercat pe pielea mea, fireste, dar asa se zice.. :D
    cat despre glumele universale, si eu am avut marea surpriza sa constat ca multe bancuri pe care le stiam 100% romanesti si pe seama romanilor sau a moldovenilor in special, sunt aici pe seama altora.. si normal ca si ei isi asuma paternitatea bancurilor.. :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog