luni, 7 mai 2007

Vio viseaza 20

In caz ca erati ingrijorati, inca visez, dar nu asa spectaculos... Redau mai jos ce-mi mai amintesc din visul de joi spre vineri (n-am o memorie asa de elefantina, dar i l-am povestit lui P. vineri la micul dejun si asta ajuta, clar).

Normal lumea cauta explicatii din viata de zi cu zi ascunse bine si transfigurate:P prin vise. Eu am gasit pentru inceputul visului super lejereanu, ca vine asa, fiind eu cu oaresce beri la babord si tocma ce se terminase supermodelu', crezindu-ma probabil tot ca un fel de supermodel, m-am culcat doar in tricou (rog ignorati aspectul) si am visat cum urmeaza:

eram pe malul unui lac cu P., pe o terasa-balcon a unei case de vacanta. Zaceam amindoi in pat, el dormea, eu studiam peisajul, care era fermecator, priveliste foarte larga, lac urias intre munti, soare orbitor:P, eram vag acoperita cu o cuvertura:D. Cind apare ex-elvetianca C. (banuiala mea e ca eram in Elvetia asa, pe un domeniu privat:D) sa ma-ntrebe ceva (ca de pe o terasa vecina), ii spun vin acu, las-ma o secunda, ea comenteaza inocenta ai o chestie alba pe pat, eu replic da, C., si-as putea sa-ti dau vreo 3 exemple despre ce-ar putea fi chestia aia alba, C. se rusineaza (n-am idee in clipa in care scriu ce-ar fi putut fi alea 3 chestii), ma echipez si gata.

Sint intr-o zona muntoasa, urc printr-o vale de-a lungul careia sint versanti. Panta pe care o urc e destul de abrupta; desi e totul verde, am un fel de ski-uri in picioare, la un moment dat ajung intr-o zona in care vegetatia e uscata, totusi sint ierburi lungi culcate la pamint si mi se pare ca zaresc serpi printre ele, asa ca !cu o vaga spaima incep sa merg paralel cu pamintul la circa 40 centimetri.
Depasesc zona periculoasa, schiez la deal de mai mare dragu (sint o schioare extraordinara, cam la fel cum sint si inotatoare de performanta), ma intilnesc cu doi flacai care vin de sus si ii intreb nu stiu ce, probabil mai e mult pina diseara or un panseu din asta destept, unul dintre ei ma place clar, da clar, e foarte decent in incercarile lui de invaluire, io-s flatata, ma intreaba de unde vin, brusc ma prind ca habar n-am, sa fie sighisoara? sa fie stina de vale? nu stiu sa va zic, dar stiu drumul de intoarcere, deci n-am stres.
Mai am 5 metri pina in virf, sint intr-o cabana, trebuie sa urc pe o scara in spirala, scara e ocupata de o planta decorativa marisoara, deodata apare din sus (din cer?!) o mina sanatoasa care mi se intinde sub nas, o apuc cu incredere, ma catar pe scara aia prin lateral (imi scapa unde mi-s skiurile), ajung intr-o camera mai sus plina ochi de oameni, ca la cabana, galagie mare, dau sa ajung pe virf, mai urc ceva si se schimba peisajul:
sint in fata unui bloc dintr-o intersectie, din scara ies trei fete si una dintre ele are corespondenta intr-o mina.
!!!! pentru explicatii, daca le aveti, dati mail la mamaomida et catselushul vizioner dot com
daca n-aveti cont de meil, puteti lasa comentariu aici:P

P. a dedus clar ca trebuie sa-mi cumpere o casa in Elvetia, am fost de acord. Cam fortat oricum:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog