miercuri, 16 mai 2007

Anunt

Asa, cind site-ul beta.blogger.com n-o sa mai mearga, ati scapat de mine, ca doar de-acolo stiu eu sa scriu posturile.
Ah ce frumos sint eu libera azi si e si miine zi libera generala, asa ca am destupat un radler asa la prinz, ce bine ma simt!
E dreptul meeeeeu, e dreptu e dreptu e dreptuuu meeeeu! (toti in cor cu mine:D)

(Care e un panseu de care am mai scris cred si la care ne ridem io si cu Suzi de cite ori il gindim, daaa?:D) (Si mai ales il scriem.)

Doresc s-o anunt pe Adi pe aceasta cale, in caz ca are dubii, ca da, am baut si mai beau. :D (Adi ma intreaba fregvent pe ym daca am baut, asa face ea niste legaturi umoristice si-i raspund invariabil cam ca da, da acu ceva timp, caci nu ma prinde in fragran!) (Adi n-are blog sau nu stiu eu sa aive, ca puneam link.)

Sint intr-o faza foarte muzicala!!!! O yeah!!!
Dar despre asta intr-un alt post.
Phii cit sint de prolificenta. Mi-e asa un dor de George... m-auzi?:D
Auzi cum mi se tinguieste camerele inimioarei mele?;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog