joi, 24 mai 2007

Sa mintim poporul

S-a terminat! Noul super-model al Germaniei este roscatica Barbara si ma bucur sincer pentru ea (de parca ar ajuta-o cu ceva).
Bon, deci vreo ora jumate au tot fost cele trei finaliste, apoi a iesit una si anume Hana, care era ultra mega mare favorita (si e si misto) si mi-a revenit pulsul c-a ramas roscata si cu Anni (care nu e musai pe gustul meu, dar mergea la o adica).

Au tot trimbitat ca e live si lalala si a fost, adica a fost dintr-un studio foarte frumos, dar n-a scris o clipa in vreun colt ca e live. Sapind eu dupa emisiune pe net sa va dau un jpeg cu cistigatoarea, iaca am gasit ca se stia dinainte cine a cistigat, a fost in cursul zilei de azi, dar nu acum citeva minute sa fim seriosi (18:09)... Si is vag dezamagita dar si incintata ca n-am stiut dinainte.
Inainte de secunda finala, P. m-a intrebat cine cistiga, i-am zis ca Barbara (doream eu), el a zis ah fir-ar sa fie, si eu tot asta voiam, acu tin cu Anni!
A tinut degeaba!

Si acum e o emisiune live (haha!) si are si sigla in colt cu live, ce chestie si urmeaza sa apara Barbara si desi prezentatorul ma calca pe coada de i-as da numai ciocanete in freza, stau s-o vad.
Vai ce pasionala sint!
Ma las de urmarit alte emisiuni din astea cu suspans, sper sincer!!! (noroc ca alea cu popstaru nu ma pasioneaza de nici un color. Si nici cu danseaza cu perechea ta.)

Mai voiam sa va zic ceva, dar e tirziu, poate miine. Phii!

Pe youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog