joi, 10 mai 2007

Unde intoarce tramvaiul*

Am o colega din Belarus, o cheama Tania, e fremoshca si n-are super accent** de Europa de Est. Plus ca a facut germana-engleza la facultate la ei, am zis tsais super avem ce vorbi, poate ne-mprietenim.
Azi m-a intrebat ce fac cind nu lucrez. I-am zis ca o frec la greu pe net. Ea citeste!
-Ce citesti acu?
-Pai nimic, ieri am terminat cartea si-am dus-o la biblioteca si-acum impletesc un bolero.
-Aha! Da ce-ai citit?
-Danielle Steel (insert one title here)
-(cit pe ce sa cad sub masa de ris, da abtinindu-ma cu mare gratie) Ai citit-o in germana?
-Da. E foarte interesanta, e despre Rusia.
M-am bucurat ca e despre Rusia.

Am avut azi o surpriza despre cum arata oamenii, am inceput sa ma tutuiesc cu o alta colega, Lidia. Am intrebat-o daca are copii, n-are.
-Da' citi ani ai?
-50.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! N-as fi zis ca ai mai mult de 35 sau pe-acolo.
Apoi m-am rusinat ca sint la per tu cu doamna de 50. Poate am mai scris de ea, are o voce taaare antipatica, pitigaiata asa si parca mereu gata de boceala.

Doamna Welz, o sefa de la depozit, este mereu, da mereu fara esheptsie cu curu-n sus. Pardon:O! Mereu miriie, ciriie, biriie, injura (ma rog, cu Rahat!) (doar am mai zis de ce injuraturi sint capabili nemtii cind sint cu adevarati calcati pe coada!). Am nevut azi nevoie de ceva de la ea, am luat, nu mi-a iesit manevra tehnica, i-am zis am uitat cum merge scula asta, mi-a aratat, i-am spus foarte gentila multumesc frumos si cred ca am surprins secunda din zi cind e draguta si a zis cu placere!
A trimis-o seful mare acasa devreme si cred ca a fost chiar si fericita.

Domnul Pruna-n Gura este preferatul meu. Pe lista papusilor voodoo, zic. (si cam singurul de altfel). Domnul Pruna-n Gura este, culmea culmilor, neamt! Cind deschide pliscul, ai impresia ca s-a produs o cadere de pietre si-a fost furtuna (e drept, nu vorbeste cu precipitatii). Are lejer peste 50 de primaveri si ma gindesc c-a vorbit asa toata viata lui (eu sincer prefer sa-l intreb pe turc daca am nedumeriri, decit sa ma intretin cu Nea Caisa asta) si ca iti trebuie ureche super fina sa intelegi ce ciripeste el in legea lui. Si probabil c-o fi fost repezit de jde mii de ori, asa ca e si el foarte agresiv, si-n miscari, si-n (ma rog, s-o numim) vorbire.
Am mai avut citeva conflicte, da' azi m-a calcat super pe coada, m-a rugat sa ma dau mai incolo ca are de aranjat niste minuni. Na bine, asta a fost ok. Avea de cules de pe niste umerase niste ineluse pe care scrie marimea toalei care va zace acolo pina la cumparare. Si inelusele alea se intorc intr-o cutie mare nu prea inalta cu foarte multe compartimente. Pentru Pruna si turc, sa puna inelusele la locul lor este o treaba foarte complicata. Mie imi place, desi nu e treaba mea si daca le gasesc strinse la gramada in alta cutie, ma apuc sa le distribui. Si sint patru cutii din astea mari cu compartimente.
Io tocmai ce-mi puneam niste marimi pe umerase, cind domnul Pruna imi ia cutia de sub nas si-mi zice ca-i trebuie! Io ii arat ca-mi trebuie si mie. Si-l las in banii lui, dar iau o moaca foaaaarte expresiva (injurind in gind foarte calma, boule etc.).
Imi vede privirea dragastoasa si-mi trinteste cutia inapoi si se intoarce cu spatele la ale lui.
Oooooo! Atiiiita mi-a trebuit!!!
Alo domnu da cine va credeti sa-mi trintiti cutia in nas?
N-am trintit-o:O!
Ah nu? Si-i arat cum mi-a aruncat-o!
Ba nu! El mi-a asezat-o frumos sub nas si mi-a spus si poftim!
....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ma rog, imi vad eu de treaba mea, el de a lui si-l vad cum se chinuie la un moment dat sa nimereasca inelusele in casutele lor (adica te uiti unde e marimea 22 si o pui unde sint celelalte marimi 22, care-s roz de exemplu, din cale-afara de complicat!) si-i zic stringe-le la gramada si le pun eu dupa aia. El zice vai nu trebuie! Ii explic ca n-o fac pentru el, ci pentru ca-mi place mie sa le gasesc locu (si cit mai repede). Incepe sa-mi multumeasca de cinshpe ori, foarte fierbinte (deci clar pentru el e un cosmar).
Apoi pleaca in alta parte si-i aud glasciorul, stiu ca-i acolo, dar nu-l vad, nu ma incomodeaza:D.
Si m-apuc artistic de stranutat. Numa-ntr-o sanatate m-a tinut!
Poate crede ca sintem prieteni! :)

*am zis ca sa aive un titlu totush, intimplator n-are nici o legatura, da v-ati prins pina acum de asta, este?
**Aramburuzabala sagt: =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Aramburuzabala sagt: Am o colega din Belarus, o cheama Tania, e fremoshca si n-are super accident de Europa de Est.
Aramburuzabala sagt: =))))))))))))))))))))))))))
Suzi sagt: : )
Suzi sagt: cine o scris?
Aramburuzabala sagt: nare accident bai !
Aramburuzabala sagt: eu!
Suzi sagt: hahahah
Aramburuzabala sagt: ma reciteam
Aramburuzabala sagt: an vru sa scriu logic accent
Aramburuzabala sagt: da crecan capu meu a sunat accient
Aramburuzabala sagt: sha ijit accident ahahahahahahaha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog