marți, 8 mai 2007

The Gospodina Returns (Des choses 28)

Am adunat ieri un brat de chestii mai mult sau mai putin colorate de la alte minuni cu care au fost spalate, le-am aruncat in masina de spalat dimpreuna cu praful mirificent care urma sa le faca noi, iar eu am facut o baita.
Am fost gata cam simultan, rezultatul spectaculos este dupa cum urmeaza:
chestiile albe care devenisera gri sint ceva mai albe;
un tricoas portocaliu-maro este acum un portocaliu-galben dragut;
tricoul meu nou de care mi se rupea coraszonul ca l-am facut varza arata impecabil;
un ploverasi rosu cu pete nedorite negre este acum ne-negru-patat si e complet portocaliu:D

De bucurie, cum cascam eu gura prin magazin, m-am ciocnit de un alt ploverasi nou foarte jolii pe care l-am achizitionat la pretul senzational de 2,54 euri si trebe sa ma laud neaparat aici.

Aseara eram destul de zvirsita de oboseala, citeam eu la norma din reader (?!), s-au adunat o gramazimeaaaaa... Si cum o citeam asa mai bine pe Monica, primele doua posturi erau noi, ia, ce-a mai scris mai jos, a stai ca asta am citit dimineata, moment, deci face cronica despre Bjork... mmm!!!!! AAAAAAAAAAA!!! O citeam de fapt pe Mutona:O!!! (Nu ca as fi avut ceva impotriva, dar sa stiu si eu!) Asa ca am luat-o de la capat cu aceleasi texte, dar cu constiinta impacata ca stiam ca-s scrise de Mutona. Si-apoi am citit-o si pe Monica. Hihi!
Aud ca s-au mai intimplat din astea, sa crezi ca esti pe feed-ul unui blog si de fapt sa fii pe altul, nesincronizare, na. Adica greseala ta:)

Mi-a dat Ana un slagar misto, cu versuri mai misto decit slagaru in sine, pe care n-am voie sa-l dau mai departe. Cit sadizm!

Mi-e somn, dar ogorul ma cheama cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog