marți, 8 mai 2007

Tralala si trilili

Mai am super putin de citit de pe google reader, va rog mai abtineti-va un moment:D pina postati iar.
De la Gramo, site-ul asta cu pisici in special (si alte animaluste) (m-am uitat la toate cele 59 de pagini:">), plus Noapte alba la Iasi.
In rest, ploua destul de serios, la munci am stranutat si tusit cu mare interes, ca iar era aerul conditionat proptit pe temperaturile din week-end. Ma lipsesc de tehnologia lu bibi uneori...
Din cele 10 sticle care domiciliau pe masa mea, mai sint doar doua acum;;):>
Fac progrese, desi am vaga impresie ca s-ar putea sa se inmulteasca mai incolo. Diseara: tv!!!!!!!!!!!!!!!!!
O yeah:>!:P

2 comentarii:

  1. mie mi'a fost greu sa ma sui in tramvai, sa schimb la gara cu autobuzul si sa merg sa votez; mi'e oroare de cladirea aia, cand stiu cate alea a trait si n'au fost in stare sa se debaraseze de ele; dar nu asta'i buba. in 2000 m'au fraierit si am mers pe ploaie sa votez contra vadim (adica, de fapt, cu...); de la prosteala pe care am inghitit'o atunci nu ma mai duc la nici un vot!

    dar pana la Bonn tot m'as duce; macar pentru o plimbare pe Rheinaue, unde's infloriti castanii in vremea asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. la noi situatia e tot neclara, se va lamuri pina simbata:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog