marți, 11 septembrie 2007

Ce-are primaria cu padurea de argint (foarte scurt)

Prietenul lui P., Christian fizicianul, lucra la o firma care facea proiecte pentru Lufthansa. La petrecerea de Craciun data de firma, Ch. se nimereste la masa linga un tip care incepe sa-i toarne o gramada de amanunte despre SwissAir. Ch. il asculta cit il asculta pina ii sare mustarul si-l intreaba:
- Ma iei de fraier? De unde pana mea stii tu chestiile astea ultra-secrete?
- A, pai, a, cine e actionar* principal la SwissAir?
- !!! Pai ce nu zici asaaaa... Ei, sigur ca stii ceea ce spui...


*sau presedinte, sau pisicumeu, o chestie de-asta de-ti cad plombele cind auzi. Cum era sa lesin eu cind am vazut linga cine sta Liviu cu tricou albastru.

pese: avem asadar antena parabolica again, adica un brat de programe, niciunul romanesc, viata-i dura etc. Interesant e ca nu mai prindem pro7 (unde sint nevestele desperate plus anatomia lu grei, basca sipsonii). Ca sa ne uitam la programul asta, saptamina trecuta am mutat receiverul (adica avem doua, cu antena de camera prindem pro7).
Duminica P. facea zapping profesionist si s-a oprit in lista, observind ca avem pro7 Austria si pro7 Elvetia. Si paf, ne-a picat fisa ca programele is cam identice, cu exceptia reclamelor, ne-am uitat pe elvetieni si dupa ce-am ascultat eu asa intr-o doara, m-am uitat gales la P. si i-am zis tuu, asta nu-i germana, asa-i? Nu, stai relacsa, mi-a zis el, nici eu nu pricep nimica. Da' suna super haios.
Adica acu sa nu credeti ca-s chiar proasta-proasta, stiam ca elvetienii nu vorbesc germana-germana, ci un dialect, da' e un vis si-o nebunie dialectul asta, cred ca e mai usor de inteles ceva scris decit ceva vorbit. Adica asa mi s-ar parea logic.
Ups, n-a mai iesit asa scurt. Mare drama!

Un comentariu:

Submit Your Blog