duminică, 30 septembrie 2007

Post deloc vesel

- am aflat ieri ca a murit Dani, o fata care venea in bar si care acum doua saptamini s-a simtit cam rau, s-a dus la doctor si a aflat ca are cancer si ca nu mai e nimic de facut, a ramas la sectia intensiva (sau cum s-o fi chemind) si-apoi s-a prapadit. cit ai zice peste cumva.. sint foarte ofilita, adica ieri am fost binisor, azi sint mai ok, dar totusi nu pricep mare lucru. nici n-am ce sa pricep, dar totusi. si daca ma revolt, a mia oara, ce folos.
- n-am facut nimic, dar nimic zilele astea. am dormit in prostie, m-am uitat la toate prostiile la tv, a, am si citit vag, am inceput si eu o antologie de proza (mi-a venit ideea dupa un post de-al lui Gramo).
- de miine nu se mai fumeaza in barurile din Germania (sau cel putin in landul unde sintem noi), fapt care chiar ma bucura (vorbesc serios)
- la o bucata de seara incepuse un film care promitea sa fie cit de cit interesantel (macar avea niste cunoscuti in distributie si era regizat de Oliver Stone), m-am uitat la el pina cind am dat la reclame de alt film care tocmai incepea si care m-a prins si la care o sa ma refer in postul urmator, in principiu exclusiv. incep acum sa scriu, pentru ca ma cunosc si nu vreau sa las iar ideea in aer.

- a, un film misto de tot pe care l-am vazut relativ curind si pe care l-am amintit doar ca idee si apoi am uitat este A big hand for the little lady, daca il prindeti pe undeva, nu-l ratati, e foarte foarte misto facut.

ps la tv e finala campionatului mondial de fotbal feminin, in china, joaca germania contra braziliei. nu stiu ce faza a fost si P. se uita concentrat, eu ma luptam cu o musculita si intimplator n-am injurat, am zis "du-te bai", P. pe faza a repetat in legea lui si acum cind nu-i convine ceva la televizor spune dutibei cu un fel de rezonanta de gudbai:) si da din mina foarte artistic, na ca totusi e vag vesel la urma, macar pentru mine.
ps 2 sau pps cum se zicea na ca am uitat e dutibei fiindca ii pi moldovinesti, cum vorbiesc ieu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog