miercuri, 19 septembrie 2007

Amintiri incetosate (nu e despre fotbal, parol, desi... ) (nu-s ironica)

Prin martie ne-am facut pentru o zi jumate fani ai altui club de fotbal si am plecat in excursie mai la nord, am mai cunoscut niste oameni, de la Matthew m-am ales cu o bricheta, neagra cu inimioare, un fel de kitsch dragut, am pastrat-o sa i-o dau cind ne mai vedem, la masa in loja am trancanit mult de tot cu un tip simpatic si care-mi aminteste de C. din Iasi, dupa ce-i facusem lui frate-so capul toaca la finalul meciului (venit in excursie de curiozitate si neavind nicio tangenta cu fotbalul).

*
Prin iulie am fost pe stadion la nu stiu ce meci de adio, in fine, vag plictisitor. In multimea aia de oameni vad o figura cunoscuta tare si-l inghiontesc pe P.: "Cine-i tipu' asta?". P. amuzat: "Cum, cine-i? E Matthew!" Eu: !!!!!!!!!!!!! Da??? Asta e Matthew????
E drept ca n-avea paltonul pe el, ca-n martie, dar totusi. Mi-a fost deosebit de rusine.

*
Aseara am iesit sa ne uitam la liga campionilor (am vazut o prima repriza foarte faina Real Madrid - Werder Bremen (1-1 la pauza, 2-1 final)) si-apoi am schimbat locatia si meciul, am ajuns in barul unde sintem mai des, DD. Acolo se urmarea alt meci, anume Schalke - Valencia (0-1) si se adunasera fanii lui Schalke, respectiv cam cei cu care am fost in excursia din martie.
De cum am intrat, P. s-a dus intins la un tip dragut care statea singur la o masa mare si s-au salutat zgomotos si cu mare entuziasm. Eu am dat un buna-ziua general la toata lumea si m-am asezat in capatul celalalt al mesei mari.
Dupa niste minute bune, mi s-a parut mie vag cunoscut comeseanul si incet-incet m-am lamurit ca e partenerul meu de dialog de la masa din excursie, iar cind K. i-a adus o bere, am aflat si ca-l cheama Christian.

Si eu care credeam ca am memoria figurilor (si a numelor...)
Oi fi avut-o, da' ma lasa :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog