marți, 18 septembrie 2007

Dream a little dream of me

Am dormit nasolas azi-noapte (cind nu-mi amintesc deloc deloc ce visez, e minunat; cind imi amintesc c-am visat ceva misto, e misto; cind imi dau seama c-am visat neutru, e ok; cind am cosmare (ca inainte de ultima trezire), e nasooool!!!); cel mai stresant a fost ca a plouat si m-am trezit de o mie de ori sa vad daca ploua in casa (avem doar geamuri de alea "luminator" adicatelea in tavan asa, oblic) si, in functie de cum bate ploaia, se strecoara uneori si niste picaturici in casa; solutia cea mai simpla - inchise.
Dooooar ca m-am straduit de mai mare dragu' sa adorm la loc, m-am foit si frasuit si nimic, facea ploaia un ropot si-o darabana:P de nu stiam ce sa mai fac...
Ma gindesc sa-mi cumpar de la farmacie dopuri de-alea care usureaza suferinta celor care dorm cu cetateni sforaitori. Doar asa, pentru cind ploua romantic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog