duminică, 23 septembrie 2007

Despre un proiect de lege si doua reclame

O doamna din politica germana, Gabriele Pauli, propune o reforma si-un proiect referitor la legea casatoriei, motiv de nenumarate discutii si dispute care sint menite probabil sa abata atentia de la cine stie ce se intimpla cu adevarat in lume*. Asadar dumneaei propune ca o casatorie sa dureze sapte ani si-apoi gata (asta asa, in mare). Daca cei doi implicati vor sa ramina casatoriti, pot sa isi spuna din nou "da" si nu se intimpla nimic; daca dupa ce s-au scurs anisorii (0h, 7 primaveri sau alte anotimpuri trec ca vintul si ca gindul, baliv mii) cei doi nu mai vor sa fie impreuna, ok, iata-va dezlegati de obligatii, fara sa mai treceti prin divort si iac-asa economisim niste cheltuieli, moarte prin infometare avocatilor experti in chestiuni de-astea, parerea mea.
Cind am auzit chestia asta, nu mi-a prea venit a-mi crede urechiuselor, am (am scris a-m) cautat nitelus pe net, m-am elucidat vag si am decretat ca o timpenie mai mare n-am intilnit de veacuri. Ma rog, doamna politician (??) e informata, un astfel de mariaj "cu limita de timp" exista deja la anumiti musulmani, pardon, n-am vrut sa zic nimic rau de ei, dar totusi, ce cauta asa ceva in lumea germana? Nu stiu cit la suta apartin religiei asteia si de fapt nu despre asta voiam sa scriu.

O reclama pe care o vedem destul de des la austrieci (avem citeva programe pe care nu le prindem prin satelit de la nemti, ci, la alegere, de la elvetieni sau austrieci, P. a optat mai nou pentru ultimii) este destul de agresiva si e vorba despre un chat foarte trendy cu cauta-ti perechea. Reclama vine asa: si-asa esti plictisit dupa nu stiu citi ani de casatorie si nu mai ai chef de nimic, nu mai bine sa trimiti un sms la numarul xxxxx cu mesaju barbat sau femeie si sa-ti gasesti fericirea?
Mie nu mi se pare prea morala reclama, la fel e si urmatoarea, desi se schimba tema.
De fapt am impresia ca sint mai multe, ideea e cam aceeasi, vrei sa devii barbat? Joaca poker pe saitu nu stiu care. Haidi bre.

*asta intelege vio din politica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog