sâmbătă, 22 septembrie 2007

Divin:)

Sint innebunita dupa reclama asta, o hartuiesc pe toate programele, si asta pentru ca mereu am fost in transa cind am vazut-o si n-am stiut la ce e. Adica e clar ca e vorba de o masina, dar ce marca? Uel, in naivitatea mea am crezut ca Honda, habar nu am de ce, pina cind azi nu stiu cuuuum de am aflat ca e vorba de Ford Mondeo si iaca pe iutub ce am gasiiiit: iuhuuu!



Si din comentariile de acolo am prins ca e o piesa din Donnie Darko, film pe care cred sincer ca l-am vazut, dar fiind acum batrina si bolnava, nu-mi mai amintesc mare lucru din, asa ca tre sa reshershez.
A, n-am vazut niciodata filmul ala, dupa imdb nu-mi parea nimic nimic cunoscut, ma scuzati, era vorba de Donnie Brasco (vazut de mine), piesa din reclama e din filmul care mai are de asteptat.
Acilea:



Vai, nu mai pot de melomana ce ma aflu:>. Se putea sa nu-i dau iara dreptate lui Patric cu postul asta? :D Traiasca iutubul!
Desi nu-s in pana de idei, ba dimpotriva:D, dar merge mult mai rapid sa bagi lincu or codu, este?

2 comentarii:

  1. pe mine ma distreaza mult asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=swg6nBN_Coo

    desi n-au mai dat-o de mult la tv :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-e frica de iepurele ala mare si urat din filmul cu Donnie Darko [uhm, spre ca am scris bine], asa ca refuz sa ma uit la el :(

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog