sâmbătă, 15 septembrie 2007

O scurta calatorie cu autobuzul

Am fost azi la meci, am pariat impecabil, mare fericire mare, ne-am intors frumusel cu trenul, Axel n-a coborit cu noi, el locuind in satul urmator, in fata garii ne-am regasit in cinci, Efe abtiguit bine, s-a urcat in autobuzul care-l ducea in cartierul parintilor lui, Lutz cu Svara (refuz sa-i zic Ana) erau cu bicicletele, asa ca i-am pupat pe fuga si le-am zis pa, urmarind cu mare entuziasm cum in statie mai ramine un singur autobuz. P. e sigur ca nu e bun pentru noi, eu alerg pina la sofer si-l intreb daca merge in centru, raspuns pozitiv, racnesc la P. Ceeeeentruuu!, vine si el intr-un suflet, ne hlizim citeva statii, povestim prostii foarte palpitante. Mijlocul de transport (!!!) are un traseu ciudatel din cauza nu stiu caror reparatii, in fine, aici e un sistem (care nu stiu daca s-a introdus si-n Romania intre timp, cind vrei sa cobori la statia urmatoare, apesi pe butonul "stop") misto, ajungem in centru, noi coborim la urmatoarea, soferul vede ca nu e apasat nimic, striga in autobuz Vreaaaa cineva sa coboaaaare?
Niciun raspuns si o mega hlizeala pe capul nostru hahahaha ai vazut cum a intrebaaaat hahahaha si ca sa nu fim cumva luati prin surprindere, ma si ridic si apas pe stop. Cind ce ne vad ochisorii?!
Autobuzul face dreapta spre padure, in loc sa mearga mai departe drept inainte pe bulevard!!!
Norocul nostru a fost ca la urmatoarea intersectie era inca o statie si n-am avut prea mult de venit pe jos, dar oricum... Eu pe drum lesinata de ris vai ce prosti am fost si ala ne-a si intrebat! si P. sugerindu-mi sa nu vorbesc in numele lui, ca el n-a vorbit cu soferul!
Asta dupa ce aproape ca l-am adus pina la usa motorizat! Cita nerecunostinta!!!
:D


Bonus: aceasta poza spectaculoasa facuta din tramvai in care puteti observa cel putin cit de faina e franceza vazuta prin ochii celor care iau bani sa traduca texte simple in Germania. Este?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog