miercuri, 19 septembrie 2007

Lasati-ma-n pace!

Acu o saptamina sau doua am avut o miercuri super misto, am dormit la prinz de-am rupt si cind m-am trezit mi-am recuperat din bucatarie telefoanele si-am vazut ca ma sunasera niste unii, total neinteresant.
Azi am zis stai sa vezi ce actiune idema o sa am. La 13 si ceva eram deja in lumea viselor, pe la 15 suna ceololarul. Ah shitmazarfacar, si ma gindisem sa-l exilez in bucatarie.
Crocodilu' de la banca: vai duamna vio da nu mai mi-ati dat raspunsu pentru asigurarea aia!
Io: Da am zis doar ca va caut eeeeu! (e a doua uara cind ma suna (miercurea la prinz, doar nu-i prost, normal)
C: Da aveti ceva intrebari-nelamuriri?
Io: Nu domle n-am nimica. Las ca viu eo!
Care chiar n-am intrebari ca nici nu m-am uitat pe formularu lui si care orcum o sa-l decida P., ca el le are cu asigurarile. Daaaaar dat fiind ca crocodilu ma suna insistent de-acuma, am sa fiu pe faza la doua reclame in tv pe aceeasi tema, sa vad ce ofera ei. Ca deja imi pare dubios. Ori cine stie ce comision baban salta de pe skinarile mele.
Deci bon, pa, intors in pat, trecut dracii, dormit iar ca prunca, ei, cind ce sa vezi, suna ceololaru!
Cinepiiiiiisicutsamea o mai fi?
El: alo duamna popescu?
io: da. tu cine ej?
el: da se pronunta popescu sau popesku?
io: da ce te fff da e asa de important????
el: sa va sun mai tirziu??
io: cine esti si ce vreeeeeei!
el: ma cheama giculescu si stiti ca v-ati inscris la nuj ce concurs acu nuj cite mii de aaaaani?
io: (mare grejala am facut si eo in viatsa:(() da, stiu
el: vai da sa stiti ca sinteti in ultimii 100 (am mai fost, dar sa lasam) si aveti sansa epocala de-a
io: despre ce-i vorba?
(si ma duc in baie sa-mi clatesc plasticu cu care dormisem in plisc, paf deschid robinetu)
el: super loteria cu mega sansele
io: nu doresc
el: a inchis!!!

Ah, noroc ca e numarul de telefon vechi, cred c-o sa-l desfiintez de tot. Mare mare fericire pe astia care-si fac jobul esclusiv la telefon.
Pentru cetateanul nevinovat care m-a sunat ultimul am urmatoarea urare: "Boule!"

asa.

2 comentarii:

  1. aargh! cu cetateni din-astia mai am si eu de-a face si se nimeresc toti o data tocmai in zilele alea cand mi se face si mie mila sa deschid telefonul. care e ala fix de altfel...

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog