miercuri, 11 iulie 2007

Tabla adunarii

Cred ca este demostrat stiintific interesul global pentru activitatile depuse de-o cucoana la casa, de ex. cind isi incepe tura. Stati nitelus conectati, ca acu va dezvalui misterul!
Ca sa termin cu introductiunea, vine asa: ma confrunt cu problema din titlu o data la munca si a doua oara acasa, nu cind numar banii (nu este cazul), ci cind imi socotesc cele 40 de picaturi de tinctura de galbenele pe care le rastorn in apa.

La magazin este foarte frumos, numeri banii care-s sortati si in general cind ai intr-un lacas ca la 91 de monede (de 10 cents, cum am avut eu ieri), cind ajungi cu numaratul pe la 32, vine un nenea ori o tantea care te intreaba:
aveti egari?
(nu, da as putea sa-mi cumpar!)
pot sa platesc la dvs.?
(in timp ce tu zici mai departe 33 34 35)
ESTE DESCHISA CASAAAA ASTAAA?
DA NU MA VEEEZI CA TUMA O NUMAAAR???
a vai pardon.
si ai uitat la cit te-ai oprit normal ca nu esti masina si nici semn de carte n-ai (vai am vazut niste semne de carte la tchibo super super giugiuce!!) (oare daca-mi iau de-ala, citesc mai mult?:|) si scoti iar toate monedele din cutiuta lor si o iei de la capat.
cam asta se intimpla la casa si la fel de stiintific demonstrat este si ca daca sint doua tanti (zic tanti pentru ca io am vazut clar mai putini casieri decit casiere) care stau la casa si vorbesc intre ele in timp ce una numara casa, cleentu va veni si se va fixa fix (!!!!) in fata coanei care numara (dovada aici de fata relatind din secretele meseriei) si va zice nu va suparaaaati si se va uita urit la cealalta casiera care ii zice dar veniti incoaaa!

Acestea fiind lamurite, ramine problema matematica dinainte de masa, cind scobiltii sticluta cu tinctura (scrie pe ea sa fie agitata inainte, ca daca e calma, nu-si face efectu banuiesc) si apoi ma apuc s-o picur in paarel. Si cind ajung pe la un 9 asa, de obicei il loveste pe P. o revelatie si incepe sa-mi turuie ceva. Si incerc 10 11-12 (poanta e ca nu-s chiar asa napoleoniana pe cit credeam si timpitele de picaturici sint cam haotice si or se preling 5 pe minut, ori vin buluc) plus povestea fascinanta a lui P. foarte prins in ea. Pina cind zic staaaaaaaaaaaaai!
El ridica nasu din farfurie si se uita miraaat si din privirea lui mai ca as zice ca-mi sugereaza sa mai numar o data, ca la casa, ce mare scofala!
Doar ca devine mai greu sa scot picaturicile deja turnate.
Biiiig dilemmmmma!
Gata. Phii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog