luni, 23 iulie 2007

Motive si laitmotive: un gang bang

S-a intimplat ca vineri sa-mi dau seama la munca de faptul ca am multe de facut si mi se tot dau sarcini si n-am sanse sa termin la fix si sa decolez, asa ca atunci cind seful m-a intrebat cum stau cu 5 minute inainte de inchiderea urnelor, i-am si zis cam atit pe azi, ca ma car in Franta.
El n-a avut nimic impotriva si chiar am facut conversatie, la modul daca merita sa mergi in week-end incolo, ca e drumul lung si mai mult obosesti decit te relaxezi.
Am fost de acord cu el, dar daca mergi aproape de granita, cum am facut noi, e flior a lorei ca sa zic asa, sau vorba francezului, an morso deo gato!
Povestindu-i faza asta lui P., imi da varianta lui de raspuns, ca sa ramina seful paf: a, merita pentru un week-end, normal, ca merg pentru un gang bang.
In timp ce P. pronunta chestia cu gang bang-ul (pe care a trebuit sa mi-o explice, caci nu posed cultura), ma gindeam ca oricum cadea in c*r seful daca-i faceam glumita ca ma duc pentru un one night stand.
Bon, si-asa de tare m-am amuzat ca tot week-end-ul (cel putin simbata:D:D) am excelat folosind acest cuvint care mi se pare de-a dreptul dragut. Hihi.
Pardon.:O!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog