vineri, 6 iulie 2007

Perle avocatesti (cica)

Am dat de-o cautare la mine in blog dupa ciresarii nujce si m-am apucat sa-mi caut legitimatia de ciresar (pe care n-am gasit-o, dar am gasit perlele de mai jos in germana si m-am apucat sa le traduc, perdonati-mi stingacia, por favor. N-am idee daca-s autentice, iar daca le stiati, aia e. Oricum fix asa nu le-ati mai citit nevar, ca is proaspete in romaneste, sa fie clar. Iaca-le:
(sint pe schema avocatul intreaba si i se raspunde)

-Cind e ziua Dvs.?
-Pe 15 iulie.
-In ce an?
-In fiecare an.

-Aceasta amnezie va afecteaza intreaga capacitate de a va aminti?
-Da.
-In ce fel va afecteaza capacitatea de a va aminti?
-Uit.
-Uitati. Puteti sa ne dati un exemplu din ceea ce ati uitat?

-Ce virsta are fiul Dvs. care locuieste la Dvs.?
-38 sau 35, confund mereu.
-De cit timp locuieste la Dvs.
-De 45 de ani.
-?!!

-Care a fost primul lucru pe care l-a spus in acea dimineata sotul Dvs. cind v-ati trezit?
-A spus: "Unde sint, Cathy?"
-De ce v-a suparat asta?
-Numele meu este Susan.

-(catre mama) Asadar copilul a venit pe lume pe 8 august.
-Da.
-Si ce faceati la acea data?

-Ea avea trei copii, corect?
-Da.
-Citi dintre ei erau baieti?
-Nici unul.
-Atunci erau fete?

-Care a fost motivul care a determinat incheierea primei Dvs. casatorii?
-Moartea.
-Si care dintre Dvs. a murit?

-Puteti sa ne descrieti persoana?
-Era de inaltime medie si purta barba.
-E vorba despre o femeie sau de un barbat?

-Domnule doctor, cite autopsii pe cadavre ati facut?
-Am facut autopsii doar pe cadavre.
-Va amintiti ora autopsiei?
-Autopsia a inceput pe la 8 si jumatate.
-Domnul Denningten era mort la acea ora?
-Nu, statea pe masa si se intreba de ce il autopsiez.
-Domnule doctor, inainte de a incepe autopsia, i-ati luat pulsul?
-Nu.
-I-ati masurat tensiunea?
-Nu.
-Deci este posibil ca pacientul sa mai fi trait cind ati inceput autopsia?
-Nu.
-Cum puteti fi sigur, domnule doctor?
-Pentru ca creierul lui era intr-un borcan pe masa mea.
-Putea totusi pacientul sa mai traiasca in acest timp?
-Da, putea sa mai traiasca si sa lucreze pe undeva ca avocat.
(Pentru acest raspuns doctorul a fost amendat cu 3000 de dolari.)

2 comentarii:

  1. :)) La un moment dat circulau pe mailuri si era un engleza. Cica a aparut o carte in America (?) cu astfel de perle, dupa ce cativa grefieri au scormonit prin arhivele de la diverse tribunale. Cine stie, poate ca asa si este :)

    RăspundețiȘtergere
  2. *erau IN - bloody typo :D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog