marți, 17 iulie 2007

Despre vise si autoritate

Stau eu asa si ma intreb daca nu se intimpla uneori in vise ca intr-un roman, adica daca nu cumva trebusoara aia responsabila cu visele si care se termina in constient si incepe cu in (??) sau mai degraba cu sub (in fine, ati inteles) n-are la un moment dat veleitati de regizor, ca sa nu zic de scenarist ori, ce mai, de Dumnezeu, sau! de Nostradamus.
Mi s-a intimplat de mai multe ori sa se faca dreptate in vis, ceea ce nu corespunde cu realitatea, ci cu niste sperante de-ale mele. Sa mi se faca MIE dreptate, nu asa in general, ca doar nu-s haiduca.

Asadar de vreo saptamina ma suna A. noaptea de numa-numa si acum fresh de tot mi-a marturisit ca s-au despartit dupa o cearta monstruoasa de campioni olimpici de trei zile.
Acu, eu n-am nimic cu ei impotriva lor si restu, da' asa mi-a casunat mie ca sa ma sune si m-a sunat si aia e, de-acu leb wohl, mai dir!

PS pentru Alexandra:
Postu ala cu oboseala justificata era si la oha, si serios (visu fiind foarte pe bune). Il cheama altfel, ca si pe asta pe care inca nu l-am publicat, pentru ca in momente rare de mare inspiratie mi-au trecut si alte titluri prin cap decit vio viseaza 2002:D. Mersi de comment, sper sa citesti raspunsul aici (stiu ca nu-s prea serioasa cu raspunsul la comentarii, aim sorii, asa-s eu:().
Ocazie cu care imi dau seama ca imi stric seria nepunindu-le titlul cuvenit, dar asta e. Oricum nu mi-am facut curat in blog, ceea ce tot planific de mai bine de juma de an.:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog