duminică, 22 iulie 2007

Domiciliul stabil : Heaven

Nu, n-am murit! Nimeni n-a murit, sper, si nici n-are de gind.

ffff pe scurt:
-miercuri am donat singe (juma de litru la spital, sunt o super-doamna, sper ca sinteti de acord)
-joi am fost la concert Fanfara Ciocirlia care a fost foarte misto, dupa care m-am imbatat ca o doamna
-vineri am plecat in Lorena, Franta si-am dormit aici
-simbata ne-am intilnit cu Adi si cu T. cu care-am petrecut un uikend super super fain si-am vizitat simbata putin Metz (se pronuntsa pe franceza [mes] si nu [mets] cum am crezut noi si cum de altfel se pronuntsa pe germana) si este un oras splendid, mi-a placut tare mult
-duminica pe la 16 am decolat (cu masina) si la un 19 aprocs ajunsesem acasa, unde sint foarte obo si o sa iau somn.

Nu promit detalii, nu pentru ca n-as vrea, dar n-as vrea sa mai mint poporul cu televizorul.
Ar fi misto sa-mi iasa, pentru mine macar.

Mersi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog