luni, 9 iulie 2007

Daca e simbata, e picnic in parc

Sigur ca da, muzeu, cum sa nu! Doar ca P. venise fericit acasa de la oftalmo cu lentile de contact de proba si trebuia sa mai treaca in cursul zilei pe acolo si n-aveam destul timp de ajuns in Frankfurt, asa ca iar am lasat-o pentru viitor...
Da' hai sa iesim prin tirg si sa ne plimbam ca uite, tocmai nu ploua! si mergem si ne luam shaorma de la libanezi, ok? Ok, tot e mai bine decit sa stam in casa, mi-am zis.
Cum am scapat pe strada principala, mi-am adus aminte de descoperirea mea de pe la mijlocul saptaminii trecute (si in mijlocul super curii de slabire!) (btw, am reusit sa termin borcanul de nutella de 400) si anume de la restorantul cu peste am servit un soi de clatita cu peste afumat si cu niste salats (wrap ii zice, da cum ma jenez sa pronunts cuvintu asta dubioz, o las asa) care a fost mega mega delishaz! (Si a doua zi pentru ca fusesem o mare doamna si ploa cu galetusha si bulbuci, mi-am mai permis niste cartofi bunoci de la cuptior si cu usturoi (sh-apoi m-am dus la banca si i-am rasuflat pasional consilierului, creca i-a placut)).
Bon, revenind, simbata am bagat inc-un wrap de-ala, a fost mai putin bestial ca miercuri, asa ca m-am lecuit. Da ne era sete, asa ca am intrat la Karstadt sa luam un cevau si paaaam aveau iara eclere, da nu era nice o tantea sa le vinda. Ne-am mai invirtit, am descoperit coltu de lux unde iti gatesc sub nasu tau si bei numa shanpanie (ca la KaDeWe in Berlin, care i-auzi ca-i cel mai mare magazin din Ioropa care ma-ndoi da na!), da totush ne-am aptsinut, pina la urma m-am ales cu ecleru cu cicalata care n-arata prea grozav, da o fo bun si cum l-am terminat, cum am ajuns la libanej si siptseam ca gata acu pocnesc!
In fine, am luat la pachet ficatei de pasarela:P cu diverze sosuri si legume, care vai bun a fost. Da' cit asteptam acolo le-am rasfoit teancu de ziare si reviste si am gasiiiiit o revista din aia de birfe cu vedeteeee de-o citesc eu, tuma din martie, pe care n-o aveaaaam si nici n-o parcursesem! Si care baetsii a fo asa de draguts ca me-a dat-o si-am devorat-o, ah buuuuna lectura!!!:P
Si ne-am dus in parc unde stia P. ca este un picnic domle! Si tot vedea gasculitse de uameni care treceau cu cosulete ca-n filme si saracutsu sa tinguiaaaa cum am pierdut noi picnicuuuu c-am vinit prea tirziiiuuuu!
Io stiam asa cu juma de sfert de memorie ca e si un concert cu picnicu ala cu tot si in plus ca e la lac, l-am lasat sa sufere si-apoi ne-am dus si-am gasit grosu poporului. Pozele nu e de caliteu. Da altele n-am, sa fim intsalesh!
Sh-a fo tre joli, chiar mi-a placut mult, oooo am baut un radler de la chiosc care mirosea a bors de-ala de turnat ca sa acresti cu el, da la gust a fo oke, orcum, o experientsa, apoi am fost silita sa servesc shanpanie ca doi serbau nujcits ani de cin s-or loa si apoi m-am mutat la butoiu de bere cumparat de la alimentara. 3 tigari ca o duamna ce ma aflu.
Apoi am vinit acas si-am si plecat la italieni, unde am bagat peste, care este un vis si-o nebunie si la urma pe la ora 22 far-olea eram in pat si butonam si tv-u sa ma uit la live earth care n-am vazut mare scofala si-am durnit ca o prunca, frinta aflindu-ma, daca ma-ntsalegets.
A, sa nu uit di pozi:D
A, deci a fo un conser in parc in cadru la sarbatorile verii orasului nostru si anume nujce formatse irlandeza tradisionela care sincera sa fiu nu ma omor dupa, a fost asa o zdranganeala care nice nu m-a derenjat, nice nu m-a paseona. Pardon.













2 comentarii:

  1. dar ce ochi aveti:P
    orcum io-i numesc pantofi:">
    ca am si bocanci si is peste glezna:)
    mersi de vizeta si coment:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog