sâmbătă, 22 decembrie 2007

Vis mega sinistru şi straniu (nu vă băgaţi dacă staţi prost cu nervii)

Se făcea că o vară de-a mea (n-am recunoscut-o) avea un copil şi ori îi murise al doilea copil la naştere, ori cel pe care-l avea. Şi eram la înmormîntare, unde era şi bunică-mea (care a murit pe un 22 februarie dacă nu mă înşel) şi vară-mea se hotărîse să se omoare şi ea.
Minunat pînă aici.
În mormînt a presărat două pungi diferite de m&m's, iar din a treia a ieşit un fel de praf ciocolatiu, care era cenuşa.

Aş dori să mă dezabonez de la visele mele, da nu ştiu unde să dau unsubscribe.

...

9 comentarii:

  1. Cica ori visezi reproduceri relativ deformate ale fricilor tale subconstiente, ori ultimul lucru la care te gandeai exact inainte sa adormi. Din fericire, la mine se aplica principiul, pe care il si respect dealtfel: cu cat mai putin si mai aiurea dormi (fara liniste, cu lumina, etc), cu atat mai putine sanse sa visezi ceva sau sa-ti mai amintesti ce-ai visat sunt. Oricum, sorry pt vis, sper ca ai reusit sa treci repede peste starea neplacuta pe care ti-a creat-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, Dorian, mersi de comentariu:)
    Eu visez mult şi des de obicei şi nu ştiu de ce îmi amintesc mai mereu ce visez (nu toate detalii sau mai ştiu eu ce, dar e obositor, că uneori e mişto să ai cîte-o revelaţie de-asta băăăăăăi ce-am putut să visez az-nuapteee, dar cîteodată mi se ia, sincer).
    Oricum, nu ştiu de ce am impresia că totuşi e mai bine să dormi pe întuneric, în linişte etc.
    Dar poate mă enervez şi fac nişte probe cu teveul deschis intenţionat şi luminaţia aprinsă. Mai mult mă enervează că la tv fumăm şi n-am chef să dorm în fum:)

    O să anunţ dacă am vreun rezultat.

    Starea a fost fix stranie, la modul De unde pistamăsii mai scot asemenea aberaţii de vise?!?!?!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Aş dori să mă dezabonez de la visele mele, da nu ştiu unde să dau unsubscribe." - cum sa nu ai "fantezia" de a colabora pe un blog cu cineva care scrie asa?

    RăspundețiȘtergere
  4. o viata sexuala te scapa si de visurile astea si de nevoia sa scrii pe blog :))

    RăspundețiȘtergere
  5. gramo, m-aţi omorît cu ghilimelele:)

    io n-am fost cine ştie ce conştientă că mi-o fi ieşit o chestie citabilă (între ghilimele), da mă bucur, măcar atîta lucru, că eram furioasă foc.

    acu o să dau pe publish, ca să mai revin cu un comentariu separat în care să bălăcăresc pe următorul:D :>>>

    RăspundețiȘtergere
  6. băi anonim, deduc că eşti gagică, fincă nu te şi oferi să mă şi fuţi. mersi mult pentru gînduri.

    te-ai gîndit vreo clipă că se poate întoarce şi aşa: o viaţă sexuală te scapă de nevoia de-a citi bloguri şi de-a lăsa comentarii?

    în altă ordine de idei, eram chiar ofilită, şi asta nu ţi-o zic ţie personal, băi anonim, o fac pentru ceilalţi care poate mai ajung pe aici şi au o idee bună pentru mine.

    mersi!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu trebuia sa fiu azi la 8:30 fics la serviciu x(.
    asa ca toata noaptea am visat ca plecasem spre serviciu, eram pe drum, ma apropiam, stiam ca sunt in intarziere...
    dar in cale imi iesise un targ de carte mare, mare, mare, nu se mai termina de mare - si ma tot opream din goana sa mai rasfoiesc cate o carte si vai, ce uram serviciul!
    pana cand m-au sunat, era 9:30, io dormeam.

    nu stiu de ce ti-am povestit, mi s-a parut haios
    spre deosebire de visul tau :)

    da unsubscribe numai de la gandurile naspa. si de la griji si de la probleme. si probabil visele vor disparea si ele.

    te pup! Craciun fericit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. smilla, mulţumesc de gînduri:)
    vise ca al tău am cu ghiotura, dar le consider soft:)

    la mulţi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai încercat la un psihiatru, cu riscul de a fi internat?

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog