vineri, 7 decembrie 2007

Ce face omul după ce îi trece în mare măsură răceala

Citesc o carte de sau din ceea ce se cheamă ciclit (ei, să scrie alţii altfel).
Azi am făcut un frumos experiment, anume m-am dus cu punga de opt kile (nu ştiu cît are, dar e măricică) de seminţe fix în pat, m-am cocoloşit frumos, mi-am tras un prosop de bucătărie pe post de babeţoaie, am turnat un vraf de seminţe pe piept, mi-am pus coşuleţu de gunoi la îndemînă pentru coji (un castronel na) şi-am citit.
Această deosebită activitate intelectuală şi balcanică mi-a fost întreruptă de P., care-a venit pe acasă cu un prieten, numai să-mi zică bonjur şi să plece mai departe să se joace cu băeţii marioparti pe wii sau pleisteişăn oatevăr.
L-am rugat frumos să-l salute din partea mea pe prietenul cu care venise, că m-am gîndit eu că ar fi mai bine să nu mă vadă cu seminţele-n peptu-mi de aramă, poate mai avea fo fantezie cu mine şi i-o distrugeam (sau poate tocmai invers, mai meditez, oricum momentul e consumat), aşa, ei au plecat, eu am mai citit şi mă tot uitam din cînd în cînd la ceas şi nu-mi venea să cred ce devreme e şi totuşi ce întuneric. Adică de pe la un 4 şi ceva stăteam cu veioza aprinsă etc.
Şi-apoi am aţipit numai un pic, după ce îndepărtasem obiectele nespecifice somnului.
Anume două ore, aşa că unu, am ratat să pariez la fotbal, doi, nu m-am mai dus să-mi iau şaorma, deşi salivam.
Fix după ce m-am trezit a sunat P. să-mi spună că n-a pariat şi eu idem, aşa că am scris pe-o hîrtie ce credem noi c-o să iasă şi o să bage el în program după aia, că doar nu degeaba e admin, na. Da' sîntem serioşi şi nu furăm.
Şi mai me-a zis mîine sîntem pe stadion, care io i-am zis felicitările mele, el a zis păi noi doi, a, aha, ok.
N-am un chef deosebit, da' o să mă-nfofolesc (vai ce cuvînt urîîîîîîît:D) bine de tot ca-n miezul iernii şi sper să fie ok. Am îndoieli că echipa cu care ţin va bate, dar nu se ştie niciodată.
Cam asta am avut de zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog