miercuri, 19 decembrie 2007

În febră! (2) (cu poze, başca o cană)

Aşa, bătrînica a zis clar, ce idee bestială de cado, io mi-am zis chiar tu, clar, la dor cinci euri, pana mea! Doamna s-a scociorît în portofel după cinci mărci (bătrînii zic în continuare la euri, mărci), io am intrat să îi cumpăr, că sînt fată bună şi ea era cu un ajutor de ăla pentru persoane care nu se simt foarte sigure pe picioarele lor şi erau trei scări, m-am gîndit că nu prea are cum să le urce. Mi-a mulţumit şi-a plecat, eu după ea cu bonul, apoi am plecat, m-am întors, am luat şi eu unul idem care i-l plasez lu Angela care dacă nu-i place clar n-are gusturi, da sper să aive (le cheamă pashmina care-s din pashmina 55 la sută şi restu mătase, ah ce nebunie, ce bine că este un magazin de-ăsta egzotic la strada mare, parol!

A venit şi P., a primit nişte cadoaşe de la firmă anumea un urs de pluş:>, o vrăjală (!!) de pisat ierburi etc. care mai aveam una, da asta e mai mare şi arată spectaculoz, care vai ce obiect decorativ bun o să fie cînd ne mutăm, deci da, ne mutăm în ianuarie, hahaha! :D (Ne mutăm la casă cu curte ei adică grădină la sat în casa lu părinţii lui P. care taică-su ocupă un etaj şi noi o să-l ocupăm pe celălant.) Ca la 3-4 km de-aci. P. a mai primit o marmeladă. Ce să zic, drăguţ, mai bine decît deloc, da anu trecut cînd era grădinar a primit un plovăr, 100 de euri şi nişte dulciur ş cosmetice plus un loz care a fost cîştigător doi euro, deci anu trecut a fost mai mişto, părerea mea.

P. a zis că pashmina pentru maică-sa este meserie, să mă fil fri să mai cumpăr alte cadoaşe că el este dezinspirat conplect.
Io pe el l-am arenjat deja cu Norman Manea în germană la 3 euri de la anticariat, başca un dividi nou cu frenchi en gioni care nuj dacă-i place da mie-m place de mor filmu ş dor nu eram pruastă să nu profit de ocazie să-l iau, conform planului. Bon.
Pe soră-sa o rezolv scurtuţ de la Butlers cu o pungă de scoici deosebit de decorative care am şi eo (undeva, că doar nu ştiu pe unde mi-s lucrurile şi-orcum n-o să ştiu pînă nu ne mutăm iară, logic, nu?) care orcum am vrut s-o cadorisesc cu asta acu doi ani care P. a zis că i se pare de prost gust care i-am zis de prost gust eşti tu şi am dat cadoul la alcineva care chiar are gustur şi care s-a bucurat şi a şi pus în casă scoicile, deci clar i-a plăcut.
Mai rămîne gagicu lu sor-sa care poate-s de treabă şi-l rezolv c-o cană! :D

P. m-a întrebat ce părere am de ipoduri care i-am zis nou uei n-o simt dacă asta dorej să-mi iei de moşu! Da o cameră digitală? Ah, nici aia nu e urgenţă părerea mea. Care am încercat s-o dau pe faza da ce zici să nu-mi iei nimic că orcum ai plătit escursia aia une mergem în mai şi orcum io n-am bani da dacă e să-mi doresc aşa ceva, aia este ibuc ridăr ş-alta nu care credeam io că costă ca la un 300 de dolores $$.
P. s-a apucat de cercetat, părîndu-i-se lui cam scump, io am aflat linc de la Ionuca cu unu care avea ş reduceri de crăciun, ah o nebunie, 99 de dolari, pomană curară, plus că nişte pretini de-ai lui tuma ce vin zilele ăstea din san fransisco, deci mă scoteam mega tare. P. s-a dat lovit, că nu l-a convins tehnologia, că o să-mi ia, da mai încolo, cînd apar altele mai benga. Plus că şi cărţile trebe cumpărate să le pui pe ibucridăr care i-am zis asta s-o crez tu!
Acu nu ştiu de ce nu mi l-am comandat io, de-acu asta e, crăciunu meu e definitivamente conpromis!

Ieri mă aburea că ce-ai zice de-o tastatură maicrosoft nuj de care?
Nu!
Da de-un maus nuj de care?
Nu! :OOO

Ce pretin romantic am uneori! :D

Adevăru e că dacă reuşea faza cu ibucridăru, trebia să ţinem sicrit faza faţă de Angela care proapil ar fi făcut o criză căci ea ne tot dă bani şi ne cumpără chestii şi noi tot n-avem. De ezenplu, aspirator şi telefon fără fir, care, ştie tuată lumea, e de-a dreptu indiszpenszabile în societatea noastră!

Acu pozele, că am cam terminat cu super ştirili!

Vă zic din timp Sărbători fericite! că n-am idee cît şi cum mai intru etc. etc., avem un program deosebit de aglomerat începînd din uikend chiar, emoţionant e că nu m-aş mira să frec lelea iar pe net spectaculos, nu de alta, da doar n-o să şterg prafu sau să fac ordine în dulap. Băt, hu năuz! Luni eram liberă, m-au chemat la job, am zis că vin, apoi m-am răzgîndit şi după ce m-am jucat cu iq meu geografic de m-au durut toţi neuronii, am rînit vag în sufragerie. Dacă nici ăsta n-o mai fi vreun seeeemn!

V-am pupat.
În poze avem : nebunia cumpărată azi care dacă nu vă place e clar n-aveţi gusturi
cana din Lorena cînd am fost în iulie la Adi şi T. care am spart-o de toartă fix cînd am coborît din maşină în faţa casei, smart me
plus ursu aterizat azi în colecţia noastră :>>>

ps mi-am găsit cerceii roşii! erau în cană! ce chestie, domnule!! :D













4 comentarii:

  1. Bai mi-ai dat unele idei de Craciun ca pe cuvintu meu ca nu stiu ce sa le iau unor oameni!
    Oare sa le iau si alor mei niste scoici ma gindesc io...
    Distractie frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, da' cui îi trebe aspirator?! Îs verde de invidie pe tine şi cănile tale!
    Have fun :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. suzi, azi am achiziţionat doo pungi de scoici (necomestibile, băi. de pus artistic pe rafturile de la bibliotecă, dacă mai e loc pe lîngă bebelouri:P:D)
    să zici ce-ai luat!

    ah hiacinto, da e clar de ce nu fac curat! că n-am aspiratooor!

    a, bine că mi-ai amintit, poate mai pozez fo cană două, că mai am cîteva care-au scăpat necelebre:D

    :*:*

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog