luni, 3 decembrie 2007

Am scris un post din viitor!!!

Mare şmecheră ce mă aflu, ce mi-am zis, ia să mă asigur eu pe ziua de mîine că nu mi se aşterne praful pe blog şi să scriu de acu ceva, că tot am material (haha) şi numai bine, setez ora publicării şi aia sînt!
Întîmplător după ce i-am dat publish, m-am dus pe blog. Cînd colo, postul era bine mersi, e drept, cu data de marţi, 4 decembrie! Acum sînt curioasă dacă apare acum în reader şi dacă acest post în care mă desfăşor actualmente va fi intercalat între căni.

Pe wordpress situaţia e alta, acolo, dacă setezi să apară mai încolo, cică şi apare. Cel puţin ce-am scris azi să intre mîine la gramo nu e nici în drafts, nici pe blog. Aşa cum au descris ei într-un post detaliat.
Dar rămîne să verific mîine. :)

3 comentarii:

  1. A meeeeeeeeeeeeeers!!!!!!!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. a, si am descoperit ca posturile publicate cu time stamp modificat apar totusi in lista de la "Manage" (asa am citit postul tau desi nu era inca publicat si nu aparea nici la drafturi :) )

    RăspundețiȘtergere
  3. a mers, dar vai, arheologilor, m-aţi descoperiiiit:D

    nu-i bai:)
    cît priveşte gugăl ridărul (care-mi face mega figuri de cîteva zile grrr), am văzut postul azi dimineaţă, la ăla cu cănile mă refer, ora publicării era, la momentul respectiv, idemă cu cea din postul din viitor (mă refer la titlul lui), anume acum 9 ore, deci corect, deci vax.

    deci pe wordpress din punctul ăsta de vedere e mai mişto, deşi schimbă datele problemei puse de mine în alt post, ăla cu infidelitatea parcă, după ce ei se împacă şi apare pe blogul ei că ea l-a înşelat:)
    (nu mai caut acum link, da-l găsiţi voi dacă trebuie:D)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog