joi, 18 octombrie 2007

Iar recomandări, mişto, pe parola mea!

N-are sens să nu dau mai departe, cînd merită, părerea mea!
Avem aşa:
un clip bestial la Monica despre un gimnast, enjoy!!
un altul despre un fenomen deosebit, la Gramo, 24 de carate:D
numărul 3 e de la andreanum, filmuleţul e aici!

Am citit Poveste de toamnă de Mircea Ciobanu, abia acum am dat de el în antologie (deci da, e alfabetică... aşa de departe am ajuns), o recomand fierbinte, doar că nu e pe net, cred:). Două citate:
"De ce cînd vorbeşti mult eşti crezut chiar şi cînd minţi, în vreme ce tăcerea e luată drept asprime şi sărăcie de suflet?" (pag. 174)
"(...) e cu putinţă să nu te mai gîndeşti niciodată la o făptură omenească şi asta să nu semene cu a o fi omorît înlăuntrul tău, iar felul acesta de moarte să nu schimbe nimic nici în tine însuţi, nici în înfăţişarea lumii?" (pag. 176)

E o poveste fantastică foarte foarte faină. ;)

9 comentarii:

  1. gazetooooooo, bine te-am regasit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. andreanum, bine ne-am regăsit:))

    zeffy, mersi:):P

    RăspundețiȘtergere
  3. am intrat de multe ori aici, dar nu mi-a dat prin gind sa citesc si rubrica "cine am mai fost". Sarumina pt recomandari.

    RăspundețiȘtergere
  4. of, am uitat sa spunem 10x pentru link! :)

    adevarul e ca in ultima vreme Gramo a dezvoltat o obsesie pentru genul asta de "fenomene" si isi tot bate capul incercand sa inteleaga cum apar ele;

    cum ajunge un comentariu pe reddit la un clip de pe u2be sa genereze in cateva ore mii si mii de cautari in guglea, plus un articol pe wiki?

    Gramo e foarte intrigat(a)!

    RăspundețiȘtergere
  5. andreanum,
    am avut boală grea cu clonele. mă şi mir că stau doar într-un blog de atîta timp!
    de fapt, am două, intenţionam să-l fac pe al doilea mai... artistic, dar n-a fost să fie:)

    gramo,
    :)
    n-am nici cea mai vagă idee!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. mircea ciobanu este unul dintre cei mai misto oameni pe care i-am cunoscut. foarte putini stiu ca pe linga scriitura, era si un foarte bun desenator. talentul la desen l-au mostenit doar doi dintre copii, baietii: fata e un foarte bun manager :)

    RăspundețiȘtergere
  7. incep sa ma ingrijorez de apsenta ta prelunga

    RăspundețiȘtergere
  8. sarumina mutono sint oke da fara inspiratie or muza or uatevar, o sa revin mai incolea probabil
    uite mi-a fost lene si sa scriu un post cu nu mai scriu momental, da nici n-am stiut daca are sens:)
    te pup:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog