duminică, 14 octombrie 2007

Cartea de la bookcrossing (jpegi)

Asta am văzut prima dată:



Coperta 2:



BCIDu:



Site-ul german:



Cotorul (parcă aşa se chema!!!):



Nişte instrucţiuni:



Coperta 4:



Coperta 4 şi site-ul .com:



coperta 1 şi învelitoarea-avertisment trasă la imprimantă:



coperta 2 cu logo-ul (care e şi pe cotor, doar că nu l-am prins întreg):



Iaca aşa ajung la etatea mea să m-apuc de citit cărţi de fantasy. :D Hm, mai sînt 21 de cărţi "eliberate" numai în Ikea. Şi una e la noi la bibliotecă. Super loc de ascuns cărţi, pe bune...

PS Ştie cineva cîte grade au fost ieri seară la Constanţa la meciul România - Olanda? Mersi. Am adormit amîndoi pe canapea la Irlanda - Germania, apoi l-am întrebat pe P. într-o scurtă trezie cum s-a terminat, mi-a zis că şi România, şi Germania au bătut cu 1-0. Hihi, la noi a fost aşa, la nemţi s-a terminat la zerozero. Luzării! :D
Pardoooon:O!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog