marți, 9 octombrie 2007

I hate you so much right now!

Acu cîteva săptămîni P. a plecat într-o vineri la muncă şi urma să se întoarcă a doua zi cîndva. Firma lor (ca multe altele presupun) organizează din cînd în cînd cîte-o ieşire, unde fac diverse activităţi (gen jocuri şi concursuri) ş-apoi beau.
Era deci prin septembrie, aş putea să-mi aduc aminte data exactă, dar am vaga impresie că o grijă aveţi şi vă-nţeleg. Se ştia cu ceva timp înainte că le trebuie în vinerea respectivă haine de ploaie, ţoale călduroase, saci de dormit, din astea. Noaptea e friguţ (ce mai, e cancer acu), urmau să doarmă în corturi, aventuros.
L-am echipat de dimineaţă ca o mamă grijulie, i-am băgat şi ursul-albină în geantă (nu mă pot abţine!*) şi dus a fost. Pe la o bucată mi-a trimis un sms că se întoarce mai devreme, noaptea, nu a doua zi, să-i zic lui Ricardo să plece (Ricardo fiind, logic, amantul meu brazilian).
A venit cu un tricou cu piraţii din Caraibe, au fost undeva pe un rîu, au construit un pod, nu mai ştiu ce, n-au stat peste noapte că au protestat gagicile cînd au aflat de cort şi le-nţeleg şi pe ele.
Ocazie cu care mi-a spus cu un rînjet întins pînă la urechi şi unde va avea loc petrecerea de Crăciun. Sincer am văzut negru în faţa ochilor şi n-am reţinut dacă e vorba de Ibiţa sau de Maiorca!!! Pentru că, normal, se duc solo, adică fără toartă, cum se zice la noi în sat.
Noroc că asta e prin ianuarie... Oricum i-am urlat cît am putut eu de isterică Lucrezi la o firmă de rahaaaaat! şi el a încercat s-o dreagă, da' rînjetu' i-a mai rămas un pic întins, că o să fie în mod sigur şi activităţi în care angajaţii or să-şi poată aduce perechile!
Nu mă intereseaaaaază, m-am isterizat eu în continuare, n-o să vin, poţi să uiiiiţi!!!
Ah, îl urăsc!

*parcă Fără zahăr cîntau aşa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog