sâmbătă, 6 octombrie 2007

Breaking news: m-am despărţit de P.!

Ei, m-am despărţit la cărţi adică, am fost azi cu Angela la un magazin de mobilă de unde am cumpărat pe loc raftul de mai jos (pe care l-a montat P.) şi un dulap pentru încălţăminte, care nu era în stoc şi-l vom recupera după vreo şase săptămîni, dar aşteptarea merită, sîntem noi de părere, e foarte fain şi mare şi practic şi tot tacîmul. Ne mai trebuie un şifonier (urăsc cuvîntul) pentru ţoale, se pare că vom face o descindere la domiciliul tatălui lui P., unde cică ar mai fi nişte dulapuri care stau în toată splendoarea lor nude.

Am sortat cărţi, arăta pitoresc, este?









Deşi nu ştiu cu precizie exact ce cărţi am, de unele îmi aduc aminte şi mi-am dat seama sortînd, pe rînd, că-mi lipsesc unele, un volum din Memoriile lui Eliade, lipsea la inventarul general Regina doarme, cu care îl cadorisisem pe P., apoi un volum de Bukowski, apoi un Beigdeber care nici măcar nu e al meu... ca să-mi dau seama că trei absenţe se aflaseră pe biroul meu înainte de mutare, deci trebuie să fie toate într-o cutie. Trăiam cu impresia că prin cutii nu mai avem lucruri prea importante, decît nişte cabluri şi alte aiureli, cînd, cercetînd, peste ce-mi dau ochii?



Deja eram într-un stadiu destul de avansat cu aranjatul, după părerea mea.



Aşa că mi-am mai bătut niţeluş capul şi a rezultat ca mai jos:





Sînt foaaaaarte încîntată că mi-au încăput toate-totuţele, să fim totuşi înţeleşi, la mama mai am o grămadă... cele de pe rîndul de jos puse unele peste altele sînt împrumutate!
Acestea fiind zise, mă duc să termin de scris postul început ieri, înainte de-a avea loc Marea Conspiraţie de pe wordpress (detalii aici); dacă aţi aflat deja, nu e zvon, chiar o să scriu pe blog-ul lui Gramo şi sînt de-a dreptul flatată, cine mă crede ironică, să mă mai scutească! :)
La final, o somez pe Suzi să vină cu bine din concediu şi să apară să ne dea bineţe, că lumea e cam în transă, din cîte am văzut eu! :)

3 comentarii:

  1. aha, deci te-ai mutat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a băgat în cap cineva... nu mai, ştiu nici să ma tai, cine anume, că o bibliotecă aranjată înseamnă deci că nu e citită. Nimeni nu mai aranjează biblioteca mea. E drept ca e ceva mai mare decât un mic raft... Apropo, cică praful păstrează carţile, absoarbe umiditatea şi... sau poate este o invenţie de la cei leneşi... eu le ţin preventiv prăfuite şi nici una nu a comentat prea tare asta.
    Am observat o tendinţă a zilei de azi, lumea a început să cumpere prea mulţi pantofi şi aruncă din cărţi să facă loc pe raft pentru lucrurile care ar fi stat acolo unde stau acum pantofii.

    RăspundețiȘtergere
  3. gramo, da, da!:)

    bibliotecaru,
    e parţial adevărat că biblioteca e necitită, da asta e, uneori. ideea e că oricum aveam cărţile de-a valma şi acu mă simt de-a dreptu estetic:P că le am aranjate şi organizate:)
    cît despre pantofi, nu prea am, iar ce am e alandala prin cameră (deocamdată!)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog