vineri, 5 octombrie 2007

Aici şi acum

Lumina cade blîndă pe pagini, ascult muzică melancolică, nu înţeleg de ce pe tastatura românească z şi y sînt invers, răsfoiesc un dicţionar, de fapt mai multe, găsesc cîte un bileţel din alte timpuri (ăsta de azi, în spaniolă, s-avem pardon), mă-ntreb ce s-a ales din toate multele mele "eu"-ri, pe unde le-am rătăcit, cred c-am citit pe undeva că sîntem ca nişte cepe, adăugăm foiţă după foiţă, şi, după caz, riduri... e bine măcar că acum îmi place ceea ce fac, deşi îmi prind urechile, de unde o mai fi venind şi expresia asta... am uitat pînă şi să-mi fac pariurile la fotbal, vai!

Un comentariu:

  1. Instalează-ți draiverul lui Secărică și o să ai din nou pe z și pe y la locurile de pe tastatura de tip USA.

    http://www.secarica.ro/html/ro_kbd_winxp.html

    Ai instrucțiuni detaliate, dar în fapt instalarea este extrem de ușoară. Nu are viruși sau alte chestii, a fost testat de mine și de alte cîteva mii (zeci de mii ?) de persoane care-l folosesc.

    Pe Windows Vista ai de la început z și y în locurile obișnuite, nu mai e nevoie să instalezi nici un program suplimentar. Plus că ai Ș și Ț românești, nu pe cele "turcite" (Ş şi Ţ). Dar oricum diacriticele de pe blogul tău se văd perfect, eu de exemplu folosesc Maxthon 2, care e bazat pe IE 7.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog