luni, 18 iunie 2007

O bautura si-un curent

Marea lucratoare din mine face si face si depisteaza produse expirate si le duce in cioc la informatii, care ei noteaza codu de bare (adica numerele aferente) si il zvirlu.
Azi m-am prezentat cu trei sticloante de la coca cola care tuma azi decedau, deci creca zaceau de citiva ani in raft. Na.
Mma Grasa mi-a zis va rog sa le varsati la ghiveta si sa-mi aducets petu care costa bani. Ok, iaca mai trece vremea.
Pe drum spre ghiveta am scapat o sticla pe jos, dar nu s-a intimplat nice o tragedie caci fiind de plastic!
M-am dus la baie, le-am desfacut, am vazut ca una dadea sa dea pe linga, am varsat-o. A doua dupa aceeasi schema mi-am turnat-o pe tricou si pe blugi, am sunat la informatii, Mma Grasa, io ma-c pin-acas ca m-an facu fleasca!

Ah vai si intre paranteze ce de-a mai fleste (aaa ce plural are fleasca?!?!?!) m-am mai facut azi, de doo ori adica!

Na, si joi n-avem curent de la 8 la 12. Ce trista sint. (Lucrez fix de la 8. Pina mai tirziu de 12.)
Is curioasa cum va reactiona congelateoru.
Ma scuzati mi se espira timpu nu mai recitesc aipa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog