vineri, 22 iunie 2007

La noi

Dupa cum am mai scris pe-aici, uneori in week-end-uri sau la sarbatori mergem la masa (in general micul dejun prelungit) la Angela sau iesim la restoran unde este bufet cu de toate si ne unflam buricu.
A ramas stabilit ca miine sa mergem cu Angela si sora lui P. la o filiala a restoului, dar nu stabilisem ultimele detalii, P. a sunat-o pe mama-sa, nu era acasa, intr-un final a sunat ea inapoi, eu eram la baie, P. imi face rezumatul:
- La filiala noua au bufet doar duminica, asa ca ne vedem la 10 la noi.
- La nooooooooooooooooooi???? (AI INNEBUNIIIIIT?????????????????) Adica cuuum la noi?:O:O:O
- Adica la noi unde mergem noi, la restorantu-mama.
- A pai de ce nu zici asa, zise Vio si rasufla usurata.

Pffff ce-mi statuse inima-n loc. Nu de alta, ar fi fost o vizita anuntata, dar tot pe nepregatitelea ne lua. Si cit de calm imi comunicase P., trebuia sa ma fi prins ca ceva e putred. Hihi!

Mai am o durere, caci fiind la 10, trebuie sa fac ochisori mai devreme si sa ma spal in freza. A, mult mai iubesc operatiunea asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog