luni, 11 iunie 2007

M&M's (Masini, monitor, mucegai) (Des choses 30)

S-au intimplat o gramazimea de lucruri, n-am apucat sa le scriu, ca n-am avut starea, asa ca o sa le trec in revista din avion. :P

-acu doo duminici am fost prin tirg si am ajuns in parc unde era expozitie super misto cu masini de epoca si a fost si un raliu, am facut o tona de poze (fo 140), da in stresu de care tocma m-an scapa, n-an siptit-o sa vi le arat, da poate o sa vie o zi cu soare si cu cer senin!
-tot in ziua aia tot in cautare de senzatii blogheristice (ce sa-i faci) am iesit sa vedem finalul cursei si ne-am luat o bauturica la o terasa si holbindu-ma pe meniu am vazut ca locatia apartine unei cocoane cu care m-am razboit eu si mi-am stat nitelus in git lichidul, da n-an stat mult acolo, doar cit sa apara si tipul ala pe care am incercat sa-l scuip in fata vara trecuta. Doi dintr-o lovitura!

-marti a venit un colet pentru P. care nu era acasa, dhl, am semnat eu, trancaneam cu proprietarul in curte cind se intoarce unul din cei doi delivery boy (n-am idee acu cum le zice, livratori??) (curieri, mi se sufla in casca) cu un pachet mai mare si nu mai trebuie sa semnez pentru el. Un mouse pentru P. si un monitor mega-super-cool pentru ochisorii mei. Ma intreb ce se intimpla daca rataceau monitorul, ca eu semnasem, e drept, cu martori, intimplator.

-miercuri mi-am luat una mare grija de pe cap, cu viza. Apoi am avut o scolarizare (?) la locul de munca (am aflat azi ca jumatatea de ora devenita doua ore va/vor fi platita/e). Apoi la terasa unde a fost super haios si iar voiam sa scriu si n-am reusit.

-simbata pti dejeoneul la cafenea cu Dirk si Lena, urma sa fie foarte cald, m-am facut gagicuta la maieoashi si m-am dat cu crema de soare, ieri seara am constatat un brat de bubite pe piept (decolteu?) (in fine, da), fapt care ma face oricum deosebit de fericita! Asta chiar ca-mi lipsea de la colectie.

-deasupra bucatariei noastre e un fel de terasa, neterminata. Proprietarul a lasat o scurgere foarte desteapta care la o ploaie mai serioasa de acu vreo luna s-a infiltrat (pardon, s-a infiltrat apa). S-a udat frumusel un perete din bucatarie si foarte rapid a mucegait mirific. Azi l-a dat jos (nu stiu ce strat exterior). Acum avem un peisaj cu caramizi, mult mai apetisant decit mucegaiul clar. Chiar ne lasasem de mincat acolo in ultimele zile. Urmeaza sa se mai usuce nitel si sa-l faca la loc.

-am descoperit in urma caderii de curent de simbata (cind voiam sa ne uitam la finala feminina de tenis de la Paris) (btw, cu cine-am tinut si simbata si duminica au pierdut:() ca T. are in camera bombonele M&M's si le-am halit. I-am furat receptorul de semnal si acum ne uitam de la noi din camera (s-a intimplat ca acum aproximativ doua luni cind am inchis eu priza si receptorul nostru a intrat in greva pe perioada nelimitata). Azi am cumparat doua pungute de bombonele, una s-o rontai eu, una s-o inlocuiesc la T. in camera. Am desfacut-o frumos, am halit citeva, era asa de stabila, pina mi s-a rasturnat in poala, jumatate aterizind pe jos. P. le-a cules sirguincios si le-a pus pe masa, de unde le-am mutat eu in scrumiera, ca pe jos nu e chiar curat, daca ma-ntelegeti. Acum incerc sa evit sa ma servesc din scrumiera ca din castronel, ca la cit de aeriana sint, nu m-as mira.

-de bowling am povestit. I-am aratat unei colege la serviciu cum functioneaza noua tehnica si normal ca m-a durut si mai rau. Hihi! Isteata mai sint!

-am terminat azi cartea, care mi-a placut mult mult. De fapt despre asta voiam sa scriu, dar e tv-ul deschis si mi-ar fi fost greu sa ma concentrez.

Noapte buna. De azi este pe pro7 serialul Alias! Tadaaam!

Un comentariu:

Submit Your Blog