marți, 12 iunie 2007

Despre ceapa

As zice ca ideea nu-mi apartine, ca am mai citit-o pe undeva, ar fi si greu de altfel...

Cautam in blog ceva pentru leapsa lui Liviu, n-am gasit inca, mai ales ca acum imi recitesc productiile de pe forumul ag (la categoria weblog erau atunci). Am scapat cumva neintentionat cam peste tot cite o firmitura din mine (vai, mare-s!), intr-un fel de puzzle pe care mi-e greu mie, Autorul, sa-l reconstitui(esc). Si stau si ma intreb: la ce bun?
Adica e bun, asa, imi face placere sa ma recitesc (uneori, anumite bucati), dar de aici mai departe e cale lunga (si grea) (si ce panseu artistic!)...

Am gasit o insemnare in care apare o piesa care mi-a placut mereu si despre care n-am stiut cine ce cinta (o mai prindeam intimplator la radio) pina n-am ajuns in vara lui 2000 la Suzi si n-am prins o reclama pe Eurosport pe tv-ul lor color LG din dormitor...

E drept ca am scris relativ modest (si cantitativ si calitativ in ultima vreme), totusi n-am reusit ceea ce mi-am propus acum ceva timp, sa ma apuc de recitit blogul de la cap la coada, eventual sa-mi notez chestiile personale pe care le-am "publicat" deja, sa nu mai stau mereu cu explicatia pregatita, in caz ca am mai scris asta, pardon...

Ma duc sa ma mai iubesc putin, in forma scrisa.

;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog