marți, 26 iunie 2007

Deloc optimist (cred)

M-am trezit cind tocmai zgiltiiam o pusculita kitsch care nu-mi apartinea si care era ciudatica in felul ei.
Ploua, ploua si iar ploua, la noi ploua in ultimele doua saptamini cam zilnic asa, nu continuu, dar cind zici a miine va fi frumos, iaca paf incepe pe la o bucata de noapte si-acum pare ca s-a asternut. Azi ma imbrac in mineca lunga, clar. Si Iasul e in timpul asta campion olimpic la seceta. Super!
Am ratat micul dejun cu P. azi, fiind ca sedata si mai ales cu vremea, nu m-am putut trezi la 7 nici batuta (ma rog, metoda asta nu s-a incercat).
Doresc sa intru in istorie cu fragmentul asta de jurnal:|
Beau cafeaua lui P., ascult radio in speranta ca voi fi mai vioaie (chiar nu stiu de ce m-ati poreclit asa, de m-as fi simtit vreodata asa...). E o intuneceala de dimineata de iarna.
N-am rabdare de nimic, astia au umplut media cu o stire cu un flacau de 17 care s-a dus in Turcia si s-a pipait cu o englezoaica de 15, care s-a dovedit a fi de 13 si a carei mama l-a denuntat pe joven, care zace in vestita inchisoare turceasca de doua luni si e varza.

Un lucru dragut am citit in ziar in ultima vreme, in Hamburg incepe zilele astea o data cu o lansare de carte expozitia unui fost model, i-am uitat numele, si deocamdata nu e actualizat pe site, Karin Stilke se numeste*, ce e frumos e ca doamna are 90 de primaveri, e frumoasa si acum, aproape oarba, dar cu picioare frumoase (dupa cum spune ea), a fost prietena cu Marlene Dietrich (un articol foarte interesant si in engleza!**), i-a cunoscut pe Erich Maria Remarque si pe Erich Kästner, dar pe fiurar nu si se bucura.

In rest, numai vesti mirifice: diavolii tasmanieni din Tasmania (ca iaca mai sint si in Australia "continentala") is pe cale sa dea coltu ca urmare a unei forme rare de cancer care se transmite, nu genetic adica in familie, ci prin muscatura (parca). Nu ca as fi fana animalelor astora, dar mi se pare nasolas de tot fenomenul.
Bon.
Ajungem in ordine invers cronologica la ziua de duminica, unde reluam cronologia fireasca cu un telefon total inocent la Angela care ne cheama la masa, de unde ne inturnam si picam in pat si cum P. e mort fara televizor, dupa citeva minute de frasuiala, il deschide. Eeeeei! Si-am vazut un documentar (destul de cretin, dar na) despre cum va fi lumea in 2077. Pfuai, m-a luat o depresare clasa una. Mai ales ca eu nu-s fana SF de nici un color, iar filmuletu ala era cu tendinte clare, normal, 2077, va dati seama? Daca citeste cineva textu asta si-ajunge in 2077, felicitarile mele oricum. In orce caz era asa de pesimista atmosfera si ah, mai bine nu ma mai gindesc!
Ajungind iar la intrebarea la ce sa faci copii in ziua de azi...
Simbata iar cu Angela si sora lui P., dupa care super relash cu frecat mentolul en gros, iar cind P. a venit cu propunerea sa facem ceva de mincare (adica noi doi!!!) i-am zis fa tu, ca io fac curat. Si-am facut. De la o vreme maninc ca inainte de executie, dupa care torn ceaiuri pe git. Btw, am uimit publicul cu cunostintele mele despre natura, Angela era diversificata (:P) la burta si i-am recomandat ceai super strong de menta, care si-a facut efectul urgent si toata lumea a fost fericita.
Cam asta ar fi, super fascinant, era normal.

Totusi duminica seara am vazut o comedie foarte faina, nemteasca din 2004 parca, Wixxer (Labagiul:D:D:D), n-are nica de secs:O, o recomand cu mare caldura. Va divulg (de parca nu puteti vedea singuri pe imdb) doar citeva nume de personaje: Rather Short (decedat), Inspector Very Long si Chief Inspector Even Longer. Da, e o comedie politista si actiunea are loc in Londra si pe linga ea.:D
Cam atit.

A, bonus scurt: nu stiu la ce meditam (?!) ca m-am trezit cu elasticul de par fix in cana de cafea. Nu divulg ce s-a intimplat mai departe, normal.
A, cica nu e recomandat sa faci dus ori baie cind ploua (ma rog, cind sint fulgere). Acu nu mai stiu daca fara paratraznet:). O sa fac totusi, ca la temperatura de 13 grade, am indoieli ca e furtuna de-aia clasica.

*dupa ce-am adus ziarul la fata locului
**plus un top dragut aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog