luni, 4 iunie 2007

Din dragoste

Iubirea mea nemuritoare ca nuferi din Delta Dunari,
afla despre mine ca sint binesanatos, harnic si priceput din cale-afara cum bine ma sti, de uneori dau si pe linga (am degetul unflat dar or sam-i treaca), de asemenea imi rememorez din minte toate sfaturile tale bune de pus la rana care uneori le am, caci viata aici nu e usoara, dar eu nu ma pling, caci alfel na-s mai fii barbat (ceia ce tu stii cit sint), decit uni colegi car-em face zile fripte, dar l-eo coc si eu lor, ca doar no-i fii eu mai prost (am pus la cale un plan s-ii denunt cu prima ocazie interimara).
Zilele trece usor ca gindurile care-mi zboara din inaltul cerului senin spre tine (caci cerul e aceleasi oriundeori tea-i afla), solda merge bine mersii, am strins mai bine ca altedati la ciorap de cind sint aici in Legiune, cind so-r scurgea anisori care mi-i am priimit, o sa cadem de cuvinta unde o sa ne scaldam in lux lafaindun-e, caci sintem foarte asigurati depedeve financiar si mai ales banesc, ca ei cind zice ca plateste, nu se uita si nici nu s-ancurca.
Ramine sa privim cu mare optimizm spre steaua intunecata a viitorului care ne asteapta colo, unde neo-m hotari, eu o sat-i scriu cu aceiasi devotiune si devotament cum tea-m obisnuit din prima epistola in forma grafica de cind ma-m inmatriculat aici, fix vinerea la prinz, dupa garda,
sper sa-mi raspunzi la fel de inpronpt ca mereu si intotdeuna cum sti tu mai bine sa-mi alini singuratatile, caci omul luptator est-en mina destinului, au franceji astia o vorba, mai ales de luptele mele temerare in solitudinea singuratati plantonului sa ma fereasca duhul blind, tia-s da mai multe detali, dar neputind din lipsa de etica care am semnat cind m-am racolat, las asa in aere,
sperind multiubita ta scrisoare de raspuns,
conplimente la mama ta si z-ii lu tata tau ca cind viu il bat mar la table, caci ma perfectionez zilnic, uneori chiar in fiecare zi, cu colegi care le mai iau un ban bun, dar cinstit.
Fi aceiasi fata fina care ma-ndragostit de tine inca din prima zi si gindul meu bun sa te scalde in imensa lui fertilitate.
Cu dragoste neinprejmurita pentru madona ochiilor mei venerici,
soldat Grigore Capatineanu-Scorneala

***
M-an confirma si eu ca-m tirziu, d-ai mai bine m-ai tirziu decit pe miine, dei-cisa.

Un comentariu:

  1. Pfiuuu, am bifat. Raportez.

    Profund inpresionată de dragostea lu soldat Grigore Căpăţînă Scorneală care este legiune, storc lacrămi de emoţiune telenovelistică şi profund ma-n hotarît sî-ţ scriu acest telegrană di scrisoare cari sî-ţ fii di înbîrbătare.
    curaj Grigori şi nu dispera cî nu mai ieste mult. nufăru vieţi tali ti aşteaptă intranzitoriu la Dunăre şi nici ochi numa i are decînd ai plecat tu pentru nimini. Strîngi tu ban cu ban si vino cit mai rapidi dar numai nu cu mina goala. Cî marii dragostea nufarasului tau si viitoru se percepe întăsat cu stele aurii pi un cer rozaliu ca un trandafiras.
    pa viteazul meu, A.R.U.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog