luni, 22 decembrie 2008

Si Petrica pleca

Voiam sa mai adaug ca azi e Hanuca (sau Hanukka sau cum s-o fi scriind), cel putin asa zicea netul acum vreo 2-3 saptamini, cind l-am sapat putin cu Suzi. Asa ca, nestiind ce urare traditionala se face la aceasta sarbatoare, le doresc cititorilor mei care au ceva de sarbatorit sa
tadam
fie frumosi si sanatosi!

(note to myself:> : de aflat urarea traditionala, sa nu ma mai fac de bafta).

rugaminte pentru Margrit: mai da si tu un email, pls :) mersi

Si de final si cu asta chiar basta: spalati-va pe miini dupa ce mincati banane (daca nu-s banane biologice, ecologice, organice si de care mai aveti) si nu le dati copiilor sa se joace cu ele, ca-s pline de pesticide (nu-s ce-s alea, da-s rele!). Am vazut io la tv, parol. Mi-am adus aminte de asta pentru ca P. a dormit si a cumparat banane nebiologice, desi la noi costa 1,99 kilu ambelelele. A, si nu va atingeti pe fata etc. dupa ce-ati pus mina pe bananele astea, vorbesc seriooooz! :P

Ciau.

12 comentarii:

  1. eu spal bine bananele inainte sa intentez sa le ingurgitez(dupa ce le decojesc). Asa e bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit un post al tau pe blog la mara si n-am putut sa ma abtin sa nu iti scriu ca si eu ador colindele autentice romanesti, care au parca alt gust cand esti in diaspora, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. monico, acu se sa zic, eu nu le spal. ar trebui? apoi le lasi la uscat? :)
    da le speli, adica le treci prin apa, prin jet cum ar veni?

    luminitza, au alt gust, da, au gust clar de acasa, de aia nu le pot asculta, ca ma buseste urgent plinsu:)

    sarbatori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun Fericit si tie, vio!chiar, in germania de unde iei varza acra?noi luam de la magazinul yugoslav!

    RăspundețiȘtergere
  5. lumi, de la turci, daca arde. da io nu (prea) fac mincare, cel mult prietenul meu neamts :)

    a facut o singura data sarmale, acu doi ani la ziua mea:D

    RăspundețiȘtergere
  6. deci le spal si le frec cu peria luata special sa curat fructele. nu se prea vede, dar sunt foarte circumspecta cu microbii, oricat de pasnici par iei. nu ie prea bine, stiu, dar nici maicalgecsan nu sunt, sa stii!
    opservi ca tot revine maical in vorbele mele, cum sa interpretam psihologic??

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa deci...Nu ai mancat sarmale? Atunci ti-o fi cazut greu cozonacul? Sau raciturile? Ca ceva-ceva tre' sa fie de ai disparut iar. Si mi te si imaginez cocotata-n varf de pat, cu ceai si batista, lacrimand la filme sensibiloase cu vechile clisee (oameni care devin buni, care incep sa creada in spiritul Craciunului etc). (oare de ce cred ca si tu, ca si mine...?Ia zi, gresesc chiar tare sau am nimerit macar ceva?)

    RăspundețiȘtergere
  8. Noros Cecer,
    n-ai prea nimerit-o, da nu-i bai:)

    N-am halit nimic traditional romanesc la Craciunul asta, deci nu mi s-a aplecat, nici la filme nu m-am uitat.

    Am stat cu P. si cu Angela (maica-sa) zilele astea, am facut o vizita la niste neamuri de-ale lor in prima zi de Craciun, ne-am hodinit, din astea, deci nema timp de scris :)

    Si de azi am reinceput mersul pe ogor... miine plec la 5 si 10 de acasa, deci foarte distractiv, nema timp:)

    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Zici sigur ca nu-i bai? Atunci m-am linistit...Da nici macar nu visezi la un asa Craciun? Ca eu tareeeee jinduiesc!!! La tot, tot ce am scris: ceai, batiste, clisee si mai ales la liniste. Multa liniste

    RăspundețiȘtergere
  10. na, de-acu a trecut:)
    visez de-acu la un an mai bun, ce sa fac, nemultumita de mine:D:D

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani fericiti!

    Vio, te iubim si iti dorim tot binele din lume! :)

    Petrecere frumoasa si un an nou fain!

    RăspundețiȘtergere
  12. gramo+kid,
    si eu pe voi!!

    la multi ani frumosi si sanatosi!!

    >:D<:*:X :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog