vineri, 19 decembrie 2008

Linu-i lin si iara lin :)

Cred ca am mai mentionat ca daca dau drumul la colinde romanesti, ma apuca desperarea crunta (imi plac de mor, da mi se casca butoiul menalcolic la picioare, deci nu ma risc, am precizat ca ma enerveaza "a se risca"?). Da' merge macar ca titlu de sezon si, la cit de surprinzatoare ma cunosc, precis am mai folosit acest titlu spectaculos!

Acestea fiind spuse, azi am mai servit doua filme, desigur reservit, anume Nottin Hill si Yentl. Bine, pe Yentl l-am cam dormit, asa ca in loc de cam doua ore cit dureaza el, au fost mai multicele. Si n-am bocit, da cred c-am lacramat, la amindoo, ca-s romantica, da? Nici nu mai dau linkuri, iac-asa.

In continuare, n-am nici cea mai vaga idee unde mi se afla contractul de munca, pe care-l caut de aprox doua saptamini si presimt ca totusi, cind voi termina mmmm curatenia (???), va trebui sa-l resolicit de la angajator. Am baut vreo 10 ceaiuri, ma rog, 8, a fost soare si frumos, cam racorica, dar who cares. Oricum, cu soarele cel surprinzator, am vazut ditamai jegul pe geamurile proaspat prost spalate pe 8-9 noiembrie. Am mai dat in exces de zel vag cu cirpa peste ele, apoi a sunat telefonul, inainte de-a fi terminat, asa ca am tras obloanele si trase au ramas.

Voiam sa va zic caci "Arthur Ira Garfunkel was born in Forest Hills, Queens, New York, in New York City. He is of Romanian Jewish ancestry." Fiindca da, pot.

A, am terminat de citit o carte mistocuta foc pe care mi-a facut-o cadou Hiacinta (pai doar nu ma dor degetele sa ma laud!), Evreii din Tirgu Cucului de altadata, de Ion Mitican. Cartea asta ar ceeeeele mai multe greseli de tipar din cite carti am citit eu vreodata. Ma gindesc sa le dau un mail pe la editura tehnopress, sa ma ofer s-o corectez voluntar. Groaznic, zic. Desi foarte interesanta si scrisa misto si nepatetica, scuzati alegerea cuvintului.

Cu aceasta ocazie doresc sa-i comunic mamei mele care ma citeste ca nu mai am alta carte de Ion Mitican, so, era vorba de Pe ulitele Iasului, de Vasile Panopol. Deci da. :>

La final, de fapt voiam sa-mi aduc mie aminte ca-mi plac tare mult Simon&Garfunkel si mi-era dor sa-i ascult si nu-i am! Sau nu stiu sa am pe undeva ceva lalait de ei. :)

2 comentarii:

  1. Toate cărţile lui sunt aşa rău editate, e mare păcat,că el scrie lucruri interesante foc. Şi e un personaj interesant, am înţeles că are şi un blog (nu l-am căutat încă) Mă bucur că ţi-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fac o incercare si cu Din Tirgu Cucului spre Piata Unirii, e o recenzica la finalul asteia. da e deprimant cu greselile, pe cuvint.

    mersi>:d<
    multumesc, pardon.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog