vineri, 2 ianuarie 2009

Cica la multi ani!



(Imaginea e de aici.)

laureen is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

laureen: elo, multsani!
marita popescu: eleo
marita popescu: multsani marineel
laureen: hau ar iu?
marita popescu: aim hangri
marita popescu: for lov
marita popescu: tuma haleam
laureen: for lov e bine, de mancare e nasol
laureen: ca io am mancat doo vagoane zilele astea...
marita popescu: ah io nu
laureen: pai pofta, atunci
marita popescu: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/Guyuk_khan%27s_Stamp_1246.jpg
marita popescu: senks
marita popescu: dieta placuta
laureen: uats deat?
marita popescu: o carpeta!
marita popescu: mongoleza
marita popescu: cu monjtri
laureen: io cred ca e timbru
laureen: ca asa zice
marita popescu: o fi ca nu man gindi ca stamp e tinpru
marita popescu: orcuuuum mi sa pare meserias
marita popescu: iote ce secse e desenu din coluana doi din stinga jos
laureen: creeru meu e foarte simplu zilele astea
laureen: ie secse?
marita popescu: pai simplu e cu sex si iote ce secseee e desenu
marita popescu: ihi
marita popescu: io vad o femee in genunchi aprocs si cu bratselen sus
marita popescu: vio: vizionara
laureen: io ma straduiesc sa vad
laureen: sunt de-a dreptul dornic de a vedea
laureen: da' nu-mi iese...
marita popescu: D
marita popescu: deci rindu de jos
marita popescu: desenu 2
laureen: am inteles care
marita popescu: pi nu eram sigura ca am zs clar
laureen: deci io vad asa, de sus:
marita popescu: ia
laureen: o persoana lata in spate
marita popescu: vorbind de desenu analizat, nu de tuate, sper
laureen: cu bratele desfacute ca pentru a imbratisa pe cineva
laureen: si cu chelie...
marita popescu: da a mea sa uita ))
marita popescu: persuana mea este in vag profil cu fatsa spre stinga
marita popescu: cu tot corpu spre stinga
laureen: aha
marita popescu: sh na, puate are o tstsan spate, da asta no face mai putsin secsi
laureen: incep sa vad
marita popescu: veeeeezi?
laureen:
laureen: da
marita popescu: a deci im permits sam incep anu blogaristic punind acest log pe blog?
laureen: da
marita popescu: ok sencs
marita popescu: da putem sa mai vorbim sa stii

PS Mi-am inceput anul spectaculos, ieri la job vag mahmura, azi am vrut sa scriu un comentariu la suzy si cum era in tineretsele mele, unii mai scriau y cu umlaut (adica cu puncticele pe el, cite doua asa äöü) si m-am apucat sa vad daca au turcii y cu doo puncte si n-au, nu stiu cine are, daca n-or fi doar romanii... :D oricum si eniuei din una in alta cum imi sade mie bine, am deschis ca la 20 de ferestre legate de diverse limbi de care n-auzisem si diverse scrieri in wikipedia, deci am treaba, deci la multi ani la cine ma citeste (sic), papa!


2 comentarii:

  1. La multi ani, Vio! Cu riscul de a ne repeta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, pai sa repetam cit putem! :)

    la multi ani si voua!!

    va place carpeta/timbrul? ce interpretare ii dati? :D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog