joi, 18 decembrie 2008

Rikomet krilo!

Acu vreo opt ani ma uitam cu mare drag la televiziunea slovena (aveau telenovele in original, nu-n slovena, de aia!). Reclamele erau un vis, retin ceva cu "na hario poterem" nuj ce, adica uite ce frumos se declina ca-n latina, daca nu altfel.
Oricum aia din titlu e ceva dintr-o reclama nu mai stiu la ce, dar sint sigurisima ca recomanda o tanti cu caldura vreun detergent ceva.

Bon, pentru ca n-am mai facut asta de secole (sau mint?), m-am gindit sa fiu azi deoseeeebit de de treaba si sa va recomand doua bloguri, la primul am ajuns sarind din iuzar in iuzar pe last.fm si este deosebit de reconfortant (sau recoMfortant:P?), al doilea cred ca e al persoanei cu unul din cele mai haioase comentarii pe care le-am citit ever (si-am fost curioasa cine poate sa comenteze atit de adevaracios!).

Bon, deci primul e blogul lui polkadotkatie, fata talentata, pe parola mea. Iaca aici e. Am impresia ca e destul de cunoscut, scuzati ca n-am ajuns pina azi pe-acolo.

Katie are pe undeva un post cu articole din reviste senzationale, unul din titluri fiind Elvis era tigan roman (aproximativ, dati si voi cautare in pagina, ca nu vreau sa pun chiar asa multe linkuri!), acolo a raspuns Ionut senzational!!!

Ionut are un blog frumusel foc pe care ma invirt deja de citeva ceasuri si-am zis sa dau sfoara-n tara (ma rog, la ultimii trei cititori pe care ii mai am). Baiatul asta are vise, asculta muzica (am recunoscut o formatie pe care o recomandasem si eu, culmea, azi!), face niste fotografii deosebit de faine (o da, hai cu langaju de lemn) (io oricum is invidioasa pe oricine face fotografii bunute macar!) si le si comenteaza amuzant. Si mai vedeti voi ce mai face Ionut aicisa. Aaaaaa, si nu ma pot abtine sa nu va recomand deosebit de fierbinte acest post, pentru ca m-am hlizit ca apucata, ia vedeti si ce comentarii inteligente are!

In rest, am vazut primele doua sezoane din Dharma si Greg si-s cam in fibrilatii, ca nu mai am restul, mosuuuule!!! (mi le-a adus mos nicu pe post de mos craciun!), apoi un dvd cu oaia Shaun, bestial, iara pe dvd, caci doar v-am zis ca mi-am luat solo cadoul de craciun! what's up, doc? cu barbra streissand si ieri si azi se cerea, in soarele de afara, pentru atmosfera de sarbatori, bridget jones, 1 si 2. a aparut si 3, eniuan??

In part 2 am scobit dupa o piesa care suna deeeeosebit de beton in film si care este de ascultat aici. Ma scuzati, io tot cu iutubu, desi e vorba de piesa, ca n-are videoclip in sensu clasic. Deci da. Deci pa. A, pardon, deci o cinta Rufus Wainwright si cu Dido si se cheama I Eat Dinner. Mersi.

2 comentarii:

  1. Vio, atata atentie pe pagina altcuiva n-am mai primit pana acum. Multumesc, this IS very nice of you.
    Musai sa-ti zic ca-mi place tare sa citesc pe la tine pe-aici.
    Sa ne mai vizitam, dar.
    Imbratisari,
    I.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ionut, cu mare mare placere. Si nu exagerez:)

    Eu mai am de lecturat si vazut inca o groaza la tine, sper ca nu de groaza. :)

    So, mersi de intorsul vizitei :D

    hugs,
    vio :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog