duminică, 11 noiembrie 2007

Patru nunti si o inmormintare

Stiti filmul?
In seara de simbata, in episodul de pe acasa de la Gilmore Girls, bunicul lui Rory ajunge in spital si e operat si e ok.
Am fost simbata o groaza pe drumuri, legate de varu-meu care s-a insurat cu S., civil la 12:15, apoi religios la 17:00 (si ceva, daca ma intrebati pe mine), de unde am fost dati frumos afara, ca mai urmau trei nunti si era tirziu (ma rog, mai fusese si una inainte cel putin), afara ploua, am decolat rapid, la nunta dinainte am apucat sa-l vad pe profesorul meu de istorie din liceu, domnul Buznosu, salutari! :), la restaurant am ajuns tirziu, ca n-am vrut sa fim primii!!! asa ca am fost aproape ultimii:), unde pe la 1 si ceva mi-a zis vara-mea (sora mirelui) ca a murit bunicul, iar la 5 si un pic mama si nana-mea (mama mirelui) au luat trenul de Bucuresti, de unde vor pleca mai departe spre Medias, unde luni e inmormintarea.
Nunta a fost foarte foarte faina.
Casa de piatra!

(Dumnezeu sa-l ierte!)
(A murit joi, un Oscar pentru maica-mea si nana-mea, care au stiut de atunci si nu s-au tradat deloc. Bunica-mea (prima sotie a lui bunicu) ar trebui sa afle azi pe dupa-amiaza... Sper sa suporte fara tensiune foarte marita stirea...)

Submit Your Blog