sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Concediul continua

Cum timpul trece si in plus s-a si stricat tasta m la laptop si nu mi-am taiat unghiile de vreo trei saptamini, n-am ce sa povestesc, adica ar fi multe, o noutate senzationala ar fi ca am terminat Russendisko a lui Wladimir Kaminer care mi-a placut, normal, doar ca am indoieli ca voi scrie mai mult despre, esential este ca mi-a redat increderea in sansa supravietuirii povestirii in lumea actuala;). Si ma prepar sa-l termin pe Ma cheama Luca si am scris ce-am facut in vacanta (adicacartea lui T.O. Bobe), basca mi-am luat un costum de gagicacare a fost scumput, dar se la vii.
Un ultim video pe iutub se tot aploadeaza, caci nu este frumos sa nu scrii nimic si nici macar un video de pe iutub sa nu pui.
Plus ca am vazut ca daca pun videouri, primesc comenturi, asa ca mersi. Asa ca tineti-va:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog