miercuri, 7 noiembrie 2007

Cu leapşa-n freză de dimineaţă

Rezolvaţi următoarea problemă.

Ah, ce leapşă simplă!!!!
Ce carte/cărţi am început şi n-am terminat (ultima/-ele).
Doar de anul ăsta? (Fac şi eu ca Samantha din SATC cînd îşi face primul control HIV din viaţă şi doctoriţa o întreabă cîţi parteneri a avut şi ea numără vag pe degete, se încurcă, mai stă se mai gîndeşte şi se uită nedumerită la doctoră Vă referiţi la anul ăsta?)
-într-o vagă ordine cronologică Adriana Bittel Cum încărunţeşte o blondă (nu e nimic în neregulă cu cartea asta, la fel cu următoarele, doar că, după cum se va vedea, e ceva în neregulă cu mine, pentru că încep şi nu termin...); Simona Popescu Exuvii; (Ionuca dă cu barda) Ioana Pârvulescu În intimitatea secolului 19; Gib I Mihăescu Zilele şi nopţile unui student întîrziat, Tigrul monden (antologie de nuvele); o carte pe care i-o fac cadou lui P. şi-a trebuit s-o ţin sub altă carte, ca să nu mă surprindă (se cheamă Micul ucenic vrăjitor şi e, cred, fantasy şi pentru copii, da' drăguţică aşa); Wladimir Kaminer Russendisko pe care mi-am cumpărat-o ieri şi am servit vag şi e la fel de mişto ca şi nevastă-sa (chiar aş avea vaaaga bănuială că scriu la patru mîini).

Ultima carte citită integral cred că este Toate pisicile mele Olga Kaminer. Am scris despre în august, sînt jalnică ştiu.

Aşa că mi-a ieşit bine la testul ăla cu ce fel de cititor sînt... book snob!

2 comentarii:

Submit Your Blog