sâmbătă, 17 aprilie 2010

Freşe (lunguţ, nepalpitant, da cu fo tri pozi!)

Deci (ah ce dor m-erea să încep cu "deci", acu' mai m-am ostoit aşa) doresc să precizesc că albumu lu Bităls Antologi din care momental ascult cedeu 3 este cam frecţie. Puate nu handărt părsent, da o parte bunicică. Da' m-am hotărît să-m dau doctoratu în Bitălş, aşa că ascult la greu, mă rog, ş fincă-m plac, ş fincă me-a dat Liviu o grămăzmea.

Aşa.
Băi (alt) deci az vreiam să fac puţină revoluţie căci de alfel io numa într-o revoluţie o duc, doar că acu e puţin grav, căci m-a străfulgerat o ideie sensaţională anumea să invit mîine la ptidejeoneu pe sor-sa lu P. dinpreună cu pruncu lu sor-sa lu P. şi chiar cu tat-so lu sor-sa ş chiar a lu P. (mă rog, făr s-mă consult în prealabel cu P., da s-o declarat de acord.)
(Urmează tot ceva în paranteze, da răcnit cu majuscule:
BĂI PLIZ UNE ESTE PE TASTATURA ROMÂNEASCĂ TASTA APOSTROF???? SENKIUL!!!)

Tot aşa. Cînd Luisa cu z a domiciliat la noi, crecă jumate din tinp masa din sala de mese, care e o masă bunicică ş măricică, a fost în permanenţă plină de hîrţuage. Mă rog, acum este idem, ce surprizăăăă! Pînă mîine la noo ora Germaniei tre să fac o vrăjtorie ş să le mut altunefa. :))

Bon. Da io azi voiam să continui revoluţia. Cîn sună telefonu, era turca mea! Care după ce-am vb 20 min, an zs ştii ceva dor po să fac şmotru ş mai pi sară, hai să ni videm acuma ş să profităm de suare!!!
Bon. Precizez că totuş am apucat să spăl pi jos în sufragea, am încălecat pe-o şa de bicicletă ş cît ai învîrti din inelu fermecat, ţac eram în faţă la libanej. Une an băga urgent o dinaia cu ficăţăi ş usturoi (moderat), başca io ş turca cîte-un radlăr ş-un cataif!!! (care o fo nesipţit de scunp!!!)
Eram cam îngheţate cu radlăru recişor, aşa că hai băi la suare! Hai!
Da în faţă la Karştat (Karstadt) an zs hai tu să intrăm olea, că io nu po să trec pe lîngă magazenu ăsta fără să intru olea la suptsol ş să le gust măzlinele sensaţionale (care precisesc că n-an cunpărat niceodată de la ei ş nice n-an de gîn deocamdată!). Hai.
După măzline, dînsei i-a trebit un 3,14 bis, aşa că ne-an dus pîn-la 3. La coborîre, la 2, mia me-a făcu cu oqiu bijuurle. Dînsa s-a dus să să benoclească la buarfe marca Madona cu 2 n. O surprind în cabină probînd o roqiţă f decoltată ş după părerea ei cam scunpă. Roqia era trăsznet, aşa căci am probat-o ş eo urgent. Ca să fie treaba clară, am făcut o inginerie care ne-a cam dezorientat pe amîndoo: avîn noi aniversărele la o săptămîna una după alta ş asta fiin în viitoru deosebit de apropiat, io i-an făcu dînsei cado roqia mărimea dînsei ş invers. Mai durează olea pînă ne prindem exact ce şi cum am făcut.
Io me-an loa ş-un ineluş. Că dor nu era să plec cu mîna guală!


Am galopat pe promenadă, ne-an loa îngheţăţi de la talieni (de anfel an fo invitată) ş un tiramisu tu gou ş ne-an dus la castel. Doresc să precizesc căci îngheţata n-o fo cine ştie ce deosebită, tiramisu în schiiiiinb delişîz! ş nu l-an putu termina, turca o zs că ea nu ş nu, laşa! ş am aruncat o firmiturică***!!!


Acolşa la castel era doo nunţ ş la una era invitaţ ş neşte românaş fuarte senpa cu doo fete Anastasia ş (E)caterina ş încă un bb pe drum. Oare n-au bloc?


Apoi an plecat la şopinc pen pti dejeoneo, an sta la ditamai cuada la alimentară (crecă lumea ş-o zs taci tu că dacă nu mai zbuară aveuanele, să ne facem provizii pentru următuarele catastrofe!), am uita să-m eau zearele cu jobur, me-am amintit în faţa casei, m-an dus, vînzătoru nu era în chioşc, m-an apuca să-i scriu o letră de amor lu Damiano că i le-an loa, cîn o vint, aşa c-an vint acasă ca să pove.
Deci crecă mă culc cu conştiinţa lucrului bine făcut. Nuj care, da conştiinţa e.

PS Pe turca mea o chiamă numele de familie de fată ş actual: Fiu de fabricant de praf de puşcă!!! Not bed, aaaa?

Mersi frumos la cine o citit atîta cîrnaţ. Pa-pa!

PS2 An fo fuarte gagici az ş-am intra ş la o parfumerie ş ne-am parfumat, aşa că acu îs tuată numa o grădină pe Nil...!!!

LE
***
Sper că nu ş-a imaginat cinefa că bucata din poză o fo szvîrlită! Nţ, una chiar minusculă care am sipţit căci nu mai intră ş pace.

PS Seo suar aniversesc 7 săptămîni de nefumat. Ce voinţă! Ce tărie! Ci somn mi-i, nuapti bună.
Pls APOSTROFUUUU!

10 comentarii:

  1. La tastatura în română tastele Alt din dreapta şi respectiv stânga au funcţii diferite. Adica poţi forma o serie de semne cu tasta Alt din dreapta apăsată (la mine pe ea scrie Alt GR, n-am idee ce înseamna).

    Am găsit apostroafe la AltGR + 7 ( adică ` ) şi AltGr + 9 ( adică ´ ). Mă rog, te joci şi tu şi cauţi alte semne dacă ai chef ˛°˘^ˇ`·´˝¨¨¨¸

    RăspundețiȘtergere
  2. Oa ce sîmbătă palpitantă! :) Tre joli! La mine pe tastatură apostrofu este pe tasta cu plus egal, inainte de backspace.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-am tastatură în română. Cînd am apăsat pe AltGR + 7, a apărut un miros suav de tiramisu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ~ˇ^˘°˛`·´˝¨¸×÷ß$><
    ''

    Liviu, habar n-aveam de Alt Gr, adică oi fi avut, da' am uitat... `´' Mersi.

    Suzi, îmi placi mai mul apostrofu' tău dinainte de becspeis decît a lu Liviu cu Alt Gr ş 7 ` or 9 ´.
    ''''''''''''

    Costel,
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. ma, vio, nu crez ca de la mine ashteptzi dta sfaturi despre tastaturi, asha ca trec firect la frivolitatzi: si mie imi place gradina de pe Nil si ma cicii de vreo trei ?) ani sa mi-o cumpar si renuntz chaque fois, nush de ce. Finca am, de aia. Parfumuri.
    Mi-a placut major programu tau de simbata asta, mi-a placut meniu, mi-a placut cu rokitzele, sintetz gagice tres, tres mishto, brava.
    Doar cu revolutzia nu prea am intzeles. Ce revolutzie? In ce domeniu? Si care era platforma ta?

    RăspundețiȘtergere
  6. io nu văd comentu lu vera decît în pagina cu comentariile ş asta mă nerveazăăăă!

    bon.

    vera,
    mă bucur că ţ-a plăcu. ş mia me-a! :>
    revoluţia an văzt căci e neclară.
    se refereza la faptu că mă apucasem iar de o idilă războinică la capitolul munţii de hîrtie adunată. ş erau tuate pe masa pe care urma să dejeonăm. ş nu eram gata cu ele. aşa că am aplicat principiul dividende e inpera:>! :)) (oai ci amuzantă îs!). le-am luat pe sus ş le-am dus "neatinse" în altă cameră, aşa că am putut hali acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Asha. Da. Am intzeles. Cunosc procedeul. L-am aplicat de curind, am mii de scripte pe scaunul de linga comoda, in loc sa intre in dosare si in dulap, la locu lor. Compatisez.
    Mi-am amintit ca voi o poza cu dta cu roqtzik noo, de la turca de zioa ta. Ce zici? cre ca sint in asentimentul hoardelor de oameni ai muncii, care ma vor sustzine. Daca nu aci, macar pe mel, deshi nu vaz...
    Si ce faci dupamasa si seara, dpdv ceremonial?

    RăspundețiȘtergere
  8. roqiţca an discoperit o găurică la spate după ce-an spălat-o er ş o s-o duc napoi, să văd dacă mai este în aceiaş idemă mărime (mă rog, o mai probesc o tură, că e posibel să fi ş intrat la apă). cu jpegu mai videm. :-)

    cîn tern de păturit ruvile, intenţionesc să mă duc solo la şopinc. P. are disară cursu de română ş-am insistat să să ducă ş presupun c-o să vină k.o. ş cum multili lumi cari li cunosc lucrează marţa, mă bucur de privilegiu de-a fi şomeră ş-a avea tină ş deci iau lumea-n pept singurică!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai, atuncia, ia si dta o berica, nishte alune, o muzica caretz merge la lingurica si petrece singura. Dacam zici ora fixa, ma gindesc si io la dta in minutu cind ai nevoie sa dai noroc!
    Aici ploo de o scirboshenie rara, ca in noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
  10. vera, m-an rezolvat cu nejte bulendre. îhî, caz pisihic, hu chers:)

    mă distrează teribel cum le zici despre ploaie:))
    sper că v-a ieşit soarele. la noi e solei, da' răcoricăăăă.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog