miercuri, 21 aprilie 2010

Am dat atacul la bijuterele

Pe ăla cu globuleţe îl am dară de sîmbătă. Tot atunci l-am ochit şi pe celălalt, da' turca a zis că e ciudăţăl. Azi l-am mai studiat o tură şi îmi place chiar tare. Parcă e chihlimbar şi bomboană şi metalic-spacy şi merge şi la roqia aia şi la blugi.

Cerceii sînt pescuiţi ieri de la Bijubrighite. Mai am unii idemi pe roşu şi-mi plac. Ca să fie treaba clară, mi-am cumpărat în plus vreo 6 bluze aprox identice ca model, de fapt ce bluze, tricouri cu mînecă lungă, de culori diferite. M-am liniştit o bucată (sper cel puţin, că mă dă P. afară din casă. A îndrăznit oricum să comenteze că dulapul meu e plin oqi. Care nu e adevărat, plus că avem cel puţin un dulap care e gol-goluţ.)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog