duminică, 18 aprilie 2010

Duminica în familie (priti borinc ai sinc, da' cu pozi)

Ziua a început devreme rău, că pe la 4 juma am constatat că P. nu e acasă, după care a apărut imediat. La 7 m-am trezit şi am băgat de seamă că ceasul urma să sune la 17...!
Am mutat nerezolvatele într-o cameră pe care mai mult n-o folosim, am şters olea praful, am stabilit cu soră-sa lu P. să nu ia prea multă pîine şi a rămas că vin la şi un sfert.
Între timp s-a trezit şi P. şi m-a ajutat puţin la marile pregătiri, am făcut cafeaua, au venit toţi, a fost foarte ok.


Moştenitorul a spart un ou pictat, noroc că aici se foloseşte metoda cu golirea de conţinut. :)


Apoi am plecat în parc fără bunic, era soare şi frumos,
















bb a dormit cu scandal în căruţ şi s-a trezit într-o lume minunată adică în parc. Topogan, groapa cu nisip,


leagăne, apoi mie mi s-a făcut o foamete cruntă şi ne-am dus P. şi cu mine la cea mai tare piţerie din parcare unde-a fo delişăz ş-an loa ş la pachet.
Am recuperat-o pe sor-sa din parc cu bb,


am vint acas. Ei se întorc mîine la casele lor, uici iz priti sed.
Vecinii dinspre cîmp au copil mic care orăcăe constant la aer curat, în grădină.
Mare bucurie mare, cînd să-mi schimb papucii, pe cine văd prin geam la uşă?



Pisicaconi într-o mică inspecţie.
În plus, aici e o cameră web live care prezintă un cuplu de berze dintre care una stă cloşcă pe doo oo!!! Foarte foarte fain, recomand în timpul zilei, că presupun că noaptea (camera e din România) nu se vede mare lucru. Linku' e statusu' lu' cineva pe ym.
Şi da, îm dau sama că nu-i mare chestie de capu' postului ăstuia, crecă fincă-s cam frîntă.

2 comentarii:

  1. bre, linku' la camera aia web cu barza e bestial! Nush cine a avut idea montarii ei... Poate k astia de la Myth Busters vor sa demoleze mitu' cu bebelusii adusi de barza? In fine... f. important LA MULTI AAANI! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. încep cu ce-i mai important: mersi! :))
    neaţa tuoh!
    ideea nu ştiu cine o avut-o, da milvus
    se găseşte aici:
    http://milvus.ro/

    aici direct:
    http://milvus.ro/RO/working-groups/stork-conservation

    acu e offline camera:((

    senks de vizită, văr-mio! dai o bere? :D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog