joi, 8 ianuarie 2009

Pe ogor

Poate vi se pare amuzant titlul postului, dar este foarte pe bune, deoarece scumpul meu var m-a rugat sa-i promovez acest site, e pentru cine vrea sa vinda sau sa cumpere teren, m-am uitat pe el, e chiar mistocut si nu puteam sa-l refuz, ca s-a oferit si el cu naveta de bere, ceea ce sa fim seriosi, in ziua de azi eu nu zic nu.

Site-ul e cam saracut in anunturi momentan, dar doar pentru ca se afla la inceput!

Asa ca, vere, te-am rezolvat, sper! :)

acu peseurile:

1. m-am simtit foarte flatata ca varu-meu crede ca am un trafic colosaaaaal si de aia e bine sa-si bage saitu la mine pe blog.

2. blogu asta n-o sa devina moment publicitar! (da momentan lucrez iar in ture si e si ger afara, deci n-am simtit-o sa comunic ceva major natiunii, pardon!)

3. postu cu villa alba a fost compus de mine la ideea mea proprie si personala, nu m-a rugat/obligat nimeni, da mi-a facut placere si da, comisionul l-am negociat totusi:))

Haideti ca o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog