duminică, 10 ianuarie 2010

Vederi primite in ultimii ani (1)

S-a mai intimplat o minune si am reusit sa adun la un loc vederile, care erau ba expuse pe cite-un raft, ba prinse intr-un chenar de pluta (nu stiu cum se cheama), ba prin diverse sertare, mape, cutii, rafturi... Nu-mi dau seama daca astea sint toate, dar nu-mi vine in cap vreo absenta.
Sint 10 de toate, in doua posturi de 5.
Asadar:

prima e primita de la Anna cu care am domiciliat eu o bucata si care s-a mutat in State.


A doua e de la Ionut.


Urmatoarele trei de la A. si T. (impreuna:) ).


Asta n-a iesit grozav la scanat, dar dat fiind ca este un "gif", consider ca se vede rezonabil. Pe cafea sint niste cercuri "de lapte" (?) si cind misti vederea, iese o inima. :)


Sinagoga din Budapesta.



Eticheta acestui post este si ea furata vag de la Suzi, da' pardon, nu mi-a venit alta idee.
Am gasit si cd-ul dublu The Wall, iuhu! Aseara m-am retras la Pompeii, din care am vazut aproape o ora si apoi am adormit. Era tirziu, ca dvd-ul a fost misto. Si e the director's cut, deci n-a fost chiar cunoscut, plus ca iar a trecut o eternitate de cind l-am vazut.

Un comentariu:

  1. Pentru căni de cafea cu inimioare, vezi filmuleţul de mai jos, e simpatic:

    http://videonews.ro/action/viewvideo/10935/Arta-in-cafea/

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog