luni, 25 ianuarie 2010

Ursuletul calator!!!!!!!!!!!!!!!!

Am zile in care vin la computer, dau click pe citeva linkuri la care ma gindesc in clipa aia, nimic spectaculos, n-am chef sa fac altceva si ma cam plictisesc si ma gindesc, o da, ca am ajuns la capatul internetului. :P

Nu in seara asta, cind am dat iara de ceva absolut fascinant pentru mine (si nu numai).
Aveti aici jurnalul ursuletului Mishook care locuieste aici (sint o gramazimea de poze cu el, in cele mai diverse:P ipostaze, a-do-ra-bil!) si aici este filmuletul, care are mult prea putine vizite, dupa umila mea parere!



Aici e iepurele roman, la fel de calator ca si ursuletul. Si pe feisbuc. Ambele ultime linkuri de la Selkia, multsumesc. :*

3 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=dcVcwwo8QFE

    Imi place mult cinticelul, mai ales in versiunea Jeanne Moreau.

    Si intr-adevar, filmuletzul e excelent. Foarte dragutz, foarte.
    Si da, e gagica, cum mi se paruse evident, ca ce barbat face asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vio am uitat sa-ti spun ca asta cu nominalizarile e un fel de leapsa. cei nominalizati trebuie la randul lor sa nominalizeze. categoriile le gasesti aici http://luciaverona.blogspot.com/2010/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din_21.html si tot aici trebuie sa lasi pana la 1 februarie linkul spre postarea ta cu nominalizati, asta pentru centralizare

    RăspundețiȘtergere
  3. vera,
    am ascultat ambele variante, parca aia fara voce mi se pare mai draguta. imi place si cea cu jeanne moreau, da nu ma lesina. :)

    codeus,
    n-am nici timp nici energie sa mai fac topuri... si s-a dus si euforia de acum citiva ani... sper sa nu fii cine stie ce dezamagit:)

    mersi de comentarii!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog